تیم ارومیه مقام قهرمانی بوکس آذربایجان غربی را کسب کرد در شاهیندز
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


تیم ارومیه مقام قهرمانی بوکس آذربایجان غربی را کسب کردتیم ارومیه مقام قهرمانی بوکس آذربایجان غربی را کسب کرد

 

 

مسابقات بوکس بزرگسالان استان آذربایجان غربی با قهرمانی تیم ارومیه به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی از ایزنا ،این مسابقات به میزبانی شهرستان شاهین دژ برگزار شد و جمعه شب با معرفی نفرات برتر استان به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، در رده تیمی مسابقات بوکس قهرمانی آذربایجان غربی بعد از تیم ارومیه، تیم میاندوآب نایب قهرمان و تیم بوکان به مقام سوم رسید، تیم شاهین دژ که میزبانی این مسابقات را بر عهده داشت نیز عنوان چهارم را از آن خود کرد.

در رده انفرادی نیز در پایان این مسابقات در وزن 49 کیلوگرم رسول عبادی از میاندوآب، 52 کیلوگرم شهرام جلالی از شاهین دژ، 56 کیلوگرم پژمان فرجی از میاندوآب، 60 کیلوگرم علی مقدسی از ارومیه، 64 کیلوگرم محمد نصیری از میاندوآب، 69 کیلوگرم امین بخشی زاده از سلماس، وزن 75 کیلوگرم سینا ملک محمدی از ارومیه، وزن 81 کیلوگرم حسین دانشور از نقده، وزن 91 کیلوگرم محمد عزیزی از بوکان، وزن به اضافه 91 کیلوگرم وحید ابراهیمی از ارومیه مقام اول هر وزن را بدست آوردند.

مسابقات قهرمانی بوکس استان آذربایجان غربی رده بزرگسالان در قالب 11 تیم از 11 شهرستان با شرکت 70 بوکسور در 10 وزن در ورزشگاه 2 هزار نفری شهید بهشتی شاهین دژ در 2 روز برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 549
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 549
بازدید ماه : 655
بازدید کل : 13140998
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7