کاوه موسوی قهرمان ارومیه ای پرتاب چکش به اردوی تیم ملی دعوت شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


کاوه موسوی قهرمان ارومیه ای پرتاب چکش به اردوی تیم ملی دعوت شد

کاوه موسوی قهرمان ارومیه ای پرتاب چکش به اردوی تیم ملی دعوت شد

 

میرکاوه موسوی ملی پوش ارومیه ای و المپیکی پرتاب چکش ایران به اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی دعوت شد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی از ایرنا حسین فهیمی رئیس هیات دو و میدانی استان در این خصوص گفت: اردوی آمادگی تیم های ملی دو و میدانی کشور در رشته های مختلف با دعوت از 30 ورزشکار به منظور حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی از روز جمعه 14 آبان ماه آغاز می شود.
وی اظهار کرد: این اردو به مدت یک هفته در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود و بر اساس برنامه ریزی فدراسیون قرار است ورزشکاران در کارگاه های آموزشی و تست سلامت نیز شرکت کنند.
فهیمی بیان کرد: میرکاوه موسوی پس از بازگشت از بازی های المپیک 2016 ریودوژانیروی برزیل نخستین اردوی رسمی خود را با دعوت از سوی فدراسیون برگزار می کند.
وی گفت: شهر ارومیه علاوه بر درخشش میرکاوه موسوی پرتابگران مطرحی در بخش بانوان و مردان دارد که در سال جاری موفق به کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی ایران و لیگ کشور شده اند.
به گزارش ایرنا، میرکاوه موسوی، احسان حدادی، محمود صمیمی، محمد صمیمی، پژمان قلعه نویی، حسن تفتیان، علی ثمری، محمد ارزنده، امیر مرادی، حسین کیهانی، مصطفی ابراهیمی، جعفر مرادی، بهنام شیری، مسلم نیادوست، کیوان قنبزاده، محمد وظیفه دوست، سبحان طاهرخانی، کاوه موسوی، میلاد سیار، رضا قاسمی، محمد ابارقی، حمید زورآوند، میلاد دریساوی، مهران حسینی، سجاد هاشمی، علیرضا مهرصفوتی، علی خدیور، لیلا رجبی، سپیده توکلی، مریم طوسی و فرزانه فصیحی 30 ورزشکار دعوت شده به اردو هستند.
شهر ارومیه از قطب های مهم پرتاب چکش ایران است و طی چهار دهه گذشته همواره رکورد این ماده ورزشی در اختیار قهرمانان این شهر بوده است.
آبان ماه امسال شاهین احمدی و فاطمه مهرآور پرتابگران چکش نوجوان اهل ارومیه از آذربایجان غربی مدال نقره و مقام نایب قهرمانی برترین های ایران را به خود اختصاص دادند.
اکبر هلالی و فرهاد ابراهیمی دو پرتابگر چکش ارومیه ای از آذربایجان غربی مهر ماه امسال به ترتیب مقام های قهرمانی و چهارمی مرحله نهایی لیگ دو و میدانی کشور را کسب کردند.
شهریور و مهرماه امسال نیز فاطمه مهرآور، پریناز ابراهیمی و شاهین احمدی پرتابگران چکش از آذربایجان غربی موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور و لیگ ایران شدند.
میرصادق موسوی پدر کاوه موسوی نخستین رکورددار ایران و قهرمان پرتاب چکش ارتش های جهان (سیزم) در این رشته است.
حمید هفت چشمه، میرصادق موسوی، قربان صلاحی، فرامرز افشاری، جعفر شکوری، میرکاوه موسوی، پریناز ابراهیمی، شاهین احمدی و فاطمه مهرآور، اکبر هلالی و فرهاد ابراهیمی از قهرمانان و ملی پوشان استان آذربایجان غربی طی پنجاه سال گذشته هستند که موفق به کسب عناوین مهم کشوری، آسیایی و بین المللی شده اند.
میرکاوه موسوی از ورزشکاران ارومیه ای تنها ورزشکاری است که 2 بار در المپیک 2012 لندن و 2016 ریودوژانیرو حضور داشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 13140458
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7