مراسم تشییع دو شهید گمنام در شهرستان شاهین دژ برگزار شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

قهرمانان و پهلوانان واقعی این شهیدان هستند روحشان شاد                  آحاد مختلف مردم قدرشناس و متدین شهرستان شاهین دژ، پیکر این شهدا را در یک فضای معنوی از محل مسجد جامع این شهرستان تا تپه شهدا بر روی دوش خود تشییع کردند.

در این آیین که بیش از 10 هزار نفر از مردم مناطق مختلف شهر و روستاهای این شهرستان حضور داشتند پیکر این شهدا در میان شعارهای الله اکبر، شهیدان زنده اند الله اکبر، به خون آغشته اند الله اکبر، این گل پرپر از کجا آمده از سفر کربلا آمده تشییع و به خاک سپرده شد.

قشرهای مردم در این آیین باشکوه ضمن تجدید عهد با شهیدان انقلاب و دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا به ویژه این شهدای گمنام را گرامی داشتند.

امام جمعه شاهین دژ در این مراسم با اشاره به نقش شهدا در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی گفت: شهدا به ما درس مقاومت، ایستادگی و پایداری دادند.

حجت الاسلام نقی باقری افزود: حضور گسترده مردم در آیین تشییع شهدای گمنام، بیانگر عشق و ارادت آنان به فرزندان شهید و گمنام ایران اسلامی است.

وی شهدای گمنام را متعلق به تمام ملت ایران دانست و اظهار کرد: تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در اقصی نقاط کشور، موجب تقویت فضای معنوی و عطرآگین شدن جامعه می شود.

در این مراسم نمایندگان مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شاهین دژ، مسوولان، روحانیان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نیز حضور داشتند.

مردم این شهرستان شنبه شب نیز در آیین وداع با شهیدان شرکت و نسبت به مقام شهیدان سرافراز اسلام ادای احترام کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 187
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 193
بازدید ماه : 305
بازدید کل : 13140648
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7