مراسم تجلیل بانوان ورزشکار موتورسوار از رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و مسئولان وزارت ورزش
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۳:۴۳
منبع خبر: اخبار تولیدی
تعداد بازدید: 47
محمود صیدانلو در آیین گشایش فعالیت ورزشی موتورسوارن زن در پیست موتورکراس آزادی:
دریچه های جدیدی به روی ورزش بانوان گشوده شده است
مراسم تجلیل بانوان ورزشکار موتورسوار از رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای کسب مجوز ورزش موتورسواری بانوان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مراسم تجلیل بانوان ورزشکار موتورسوار از رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای کسب مجوز ورزش موتورسواری بانوان روز سه‌شنبه ساعت 18 در پیست موتورکراس مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

محمود صیدانلو در آیین آغاز فعالیت موتورسواری بانوان، با تشکر از امتنان وزارت ورزش و جوانان گفت: خیلی خوشحالیم که شاهد اتفاقات خوبی در ورزش بانوان هستیم. علاقمندی زنان و دختران و وجود استعدادهای فراوان در این رشته، ما را بر آن داشت تا اقدامی در این زمینه صورت دهیم.

به گفته صیدانلو، علاقمندی زنان سبب شد، با تشکیل جلسات متعدد به خصوص با دکتر احمدی معاون فرهنگی و شهریان معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، تصمیم برای فراهم سازی ورزش موتورسواری بانوان فراهم شود و با ساماندهی قوانین و ضوابط و ایجاد شرایط جدید این اقدام امروز عملی شود.

وی افزود: هر ملتی که به تفاوت های موجود در جامعه احترام بگذارد راه پیشرفت طبقات و قشرهای مختلف اجتماعی را در پیش گرفته است و ما با مجوز به ورزش بانوان موتورسوار به این تفاوت احترام گذاشته ایم.

صیدانلو اضافه کرد: مجوز به نگاه متفاوت، امید به حرکت و پویایی در جامعه را بیشتر می کند و امیدواریم در سراسر کشور با برنامه ریزی که در حوزه آموزش بانوان ورزشکار این رشته صورت می گیرد، شاهد حضور قوی و حرفه ای موتورسواران زن تمامی استان ها در عرصه مسابقات داخلی و جهانی خواهیم بود.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بیان اینکه احترام به این مجوز و احترام به این تفاوت باید در عمل از سوی ورزشکاران هم صورت گیرد، گفت: باید نهایت دقت صورت گیرد تا از این فرصت بهترین استفاده را ببریم و نباید با ایجاد حواشی و مسائلی که مانع پیشرفت است، این فرصت را از بین ببریم.

وی خطاب به ورزشکاران زن حاضر در این نشست تاکید کرد: با توجه به اینکه بحث ورزش موتورسواری ورزشی انفرادی است، باید مسائل فرهنگی، آموزشی، اخلاقی، حجاب و ... مورد توجه همه باشد.

صیدانلو با اعلام اینکه دریچه های جدیدی به روی ورزش بانوان در حوزه موتورسواری گشوده شده است، وعده داد که امکانات مورد نیاز ورزشکاران زن در این رشته فراهم می شود و از امروز پیست های موتورسواری در سراسر کشور به روی بانوان ورزشکار باز است و شرایط برای حضور حرفه ای آنها فراهم شده است که با برنامه ریزی دقیق و جامع در کل کشور، شاهد حضور زنان ورزشکار موتورسوار در مسابقات پیش بینی شده خواهیم بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 117
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 13140572
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7