اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو توسط دفتر محیط زیست و توسعه پایدار اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو توسط دفتر محیط زیست و توسعه پایدار اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی

اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو توسط دفتر محیط زیست و توسعه پایدار اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی

 

 هر روزی که از راندن خودروهای شخصی خود صرف نظر کنیم، یعنی اکسیژن روزانه مورد نیاز 365 انسان را ذخیره ساخته ایم. چه توشه ای از این ارزشمندتر برای آخرت خویش سراغ دارید؟
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی در راستای بستر سازی و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و جلب مشارکت ها و همکاری شهروندان در بهبود وضعیت محیط زیست شهری بویژه کاهش استفاده از خودروهای شخصی ، دفتر محیط زیست و توسعه پایدار با همکاری سازمان محیط زیست و مشارکت نهادهای موثر و همچنین سازمانهای مردم نهاد در حوزه محیط زیست ، کارگروهی را با طرح " پویش سه شنبه های بدون خودرو " تشکیل دادند .
در این راستا تاکنون استانهای تهران ، گیلان ، کرمانشاه ، تبریز ، چهارمحال بختیاری ، خراسان ضوی آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، همدان ، شیراز ، اصفهان ، یزد ، خوزستان حمایت خود را از این طرح اعلام داشتند .
همانگونه که می دانیم آلودگی هوای ناشی از حمل و نقل و وسایل نقلیه به شکل گازهای خروجی از اگزوز ، ذرات معلق ، صدا و ... می باشد که به طرق گوناگونی می تواند آثار زیانبار دراز مدت و کوتاه مدتی بر سلامت انسانها بگذارد . این آلودگی ها با اتخاذ روشهای برنامه ریزی کشوری ، منطقه ای و شهری و همینطور اعمال تکنولوژی کنترل آلودگی به حداقل می رسد که در این میان استفاده کمتر از وسایل نقلیه موتوری کم هزینه ترین راه ممکن است .
بیاییم با پویش سه شنبه های بدون خودرو همراه شویم و یادمان باشد که این پیوستن می تواند تا ابد در دل و جان خاطره شهرمان ماندگار بماند .
این طرح از صبح روز سه شنبه 19 مرداد ماه به همت دفتر محیط زیست و توسعه پایدار اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری استان برگزار گردید و رکابزنان مسیر اداره کل ورزش و جوانان تا اداره کل محیط زیست را رکاب زدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 423
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 423
بازدید ماه : 529
بازدید کل : 13140872
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7