چمن گلی: سیامند رحمان به امید خدا رکورد بالای 300 کیلوگرم را در پارالمپیک می زند
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


چمن گلی: سیامند رحمان به امید خدا رکورد بالای 300 کیلوگرم را در پارالمپیک می زند

چمن گلی: سیامند رحمان به امید خدا رکورد بالای 300 کیلوگرم را در پارالمپیک می زند

 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: سیامند رحمان قویترین وزنه بردار معلول جهان با ثبت رکورد رویایی بالای 300 کیلوگرم در پارالمپیک دل میلیونها ایرانی را شاد می کند.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی عبدالله چمن گلی روز یکشنبه در مراسم بدرقه سیامند رحمان به پارالمپیک 2016 ریودوژانیروی برزیل و مراسم گرامیداشت روز خبرنگار افزود: رحمان یکی از ورزشکاران خوش اخلاق و بی حاشیه ای است که در طول 9 سال گذشته همواره توانسته در میادین مختلف آسیایی، جهانی و پارالمپیک قهرمان بلامنازع باشد و رقیبان خود را قدرتمندانه کنار بزند.
وی اظهار کرد: امیدواریم این قهرمان اشنویه ای که با سختی های فراوان موفق به کسب مقام های متعدد شده است، در پارالمپیک ریودوژانیرو نیز درخشش خوبی داشته باشد و نام ایران اسلامی را بر سر زبانها بیاورد.
چمن گلی بیان کرد: به طور یقین پهلوانی و جوانمردی بسیار مهمتر و ارزشمندتر از قهرمانی است و سیامند رحمان در اخلاق نیز نمره بسیار عالی کسب کرده است.
وی با اشاره به برگزاری مراسم بدرقه برای میرکاوه موسوی طی هفته گذشته افزود: قدردانی از زحمات سعید معروف و میلاد عبادی پور به عنوان دو والیبالیست المپیکی ارومیه ای نیز در دستور کار اداره ورزش و جوانان استان قرار دارد که به زودی انجام می شود.
 در این مراسم کیک لوگو و پیراهن پاراالمپیک سیامند رحمان رونمایی شد و کیک بدرقه این ورزشکار به همراه کیک روز خبرنگار بریده شد.
همچنین هدیه نقدی 50 میلیون ریالی توسط رئیس هیات ورزشهای جانبازان و معلولان آذربایجان غربی به سیامند رحمان اهدا شد.
در این مراسم بیش از 30 نفر خبرنگار ورزشی نویس با اهدای لوح و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.
سیامند رحمان متولد سال 1367 شهرستان اشنویه از توابع استان آذربایجان غربی است و در سال 1387 برای نخستین بار به اردوی وزنه برداری معلولان ایران دعوت شد.
رحمان روز 30 بهمن ماه سال 94 در رقابت های دسته فوق سنگین جهانی امارات به ترتیب با مهار وزنه های 275، 286 و 296 کیلوگرمی موفق شد بار دیگر عنوان قهرمانی جهان در دسته به اضافه 107 کیلوگرم را از آن خود کند.
قهرمان معلول سنگین وزن تاکنون 9 بار رکورد دسته به اضافه 107 کیلوگرم را جا به جا و به نام خود ثبت کرده است.
رحمان در پارالمپیک 2012 لندن نیز با غلبه بر وزن 280 کیلوگرم توانست رکورد وزنه برداری فوق سنگین پارالمپیک را به نام خود ثبت کند.
رحمان رکورد قبلی آسیا و جهان را با 292 کیلوگرم در اختیار خودش داشت که در بازی های آسیایی 2014 اینچئون به ثبت رسانده بود.
بازی های پارالمپیک 2016 برزیل طی روزهای 17 تا 28 شهریور سال جاری با حضور چهار هزار و 350 ورزشکار از 70 کشور جهان در 22 رشته ورزشی برگزار می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 244
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 244
بازدید ماه : 350
بازدید کل : 13140693
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7