نیمی از ترکیب اعزامی به ریو جوانان هستند/ پیشرفت ملی پوشان در نیمه ی دوم اردوها شگفت انگیز است مریم
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
نیمی از ترکیب اعزامی به ریو جوانان هستند/ پیشرفت ملی پوشان در نیمه ی دوم اردوها شگفت انگیز است
مریم ایران منش، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در آستانه برگزاری یازدهمین مرحله تمرینات آماده سازی بازی های ریو گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

 مریم ایران منش با اشاره به اعلام ترکیب نهایی تیم ملی برای بازی های پارالمپیک ریو گفت: در اردوهایی که پس از مسابقات جام بین قاره ای و در سال جدید برگزار شد، شاهد رقابت سازنده ای بین ورزشکاران بودیم و طی دو اردوی اخیر ریزش های لازم انجام شد. در اردوی ساری 16 نفر بودیم و در اردوی کاشان این تعداد به 14 نفر تقلیل پیدا کرد و در نهایت با نظر کادر فنی در این اردو به ترکیب 12 نفره ی مورد نظر رسیدیم.
ایران منش افزود: بانوان تیم والیبال نشسته پس از مسابقات جام بین قاره ای با انگیزه ی بسیار خوبی در تمرینات ظاهر شدند و در هر اردو نسبت به اردوی قبل پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشتند که شگفت انگیز است. به غیر از اردوی یازدهم، دو اردوی دیگر نیز پیش رو داریم که یک مرحله در تهران و متصل به اعزام خواهد بود و مرحله ی دیگر، در صورت فراهم شدن شرایط، در روسیه برگزار می شود و با تیم ملی این کشور دیدار خواهیم داشت. تیم روسیه از تیم های خوب پارالمپیکی است که اگرچه در گروه ایران قرار ندارد، اما اگر از مرحله ی گروهی بازی های پارالمپیک صعود کنیم، امکان روبرویی با این تیم وجود دارد.
سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: در اردوی پیش رو بیشتر از همیشه برهماهنگی های تیمی، تاکتیک ها، امتیاز گیری ،سرعت عمل و مسائل فنی تمرکز داریم و البته برای بدن سازی هم از پیش برنامه های ویژه تدارک دیده شده و انجام می شود.
وی گفت: در مورد ترکیب منتخب تیم برای بازی های پارالمپیک ریو می توان گفت که ترکیبی نسبی از بازیکنان جدید و جوان و بازیکنان باسابقه است. همه بازیکنان تجربه حضور در مسابقات برون مرزی را دارند و در این میان نیروی بازیکنان جوان همراه با تجربه ی بازیکنان قدیمی تر می تواند اثر بخش باشد.
نسرین فرهادی، طیبه جعفری (چهارمحال‌وبختیاری)، زهرا عبدی، سمیرا خالقی (زنجان)، معصومه زارعی(خراسان رضوی)، عشرت کردستانی، بتول خلیل‌زاده(کرمان)، مهری فلاحی( گیلان)، زینب ملکی (اصفهان)، سکینه کشوری (لرستان)، زهرا نجاتی عارف (همدان)، زهرا دانایی (گلستان) ترکیب اصلی تیم ملی را تشکیل می دهند و به یازدهمین مرحله تمرینات نیز دعوت شده اند.
تمرینات این مرحله زیر نظر مریم ایران منش به عنوان سرمربی، فرید صائبی و بتول مهرانپور به ترتیب به عنوان مدیر فنی و مربی تیم ملی برگزار خواهد شد.
سرپرستی اردو بر عهده معصومه مهرورز است و پوران سرلک و لیلی توکلی نیز به ترتیب به عنوان نماینده فرهنگی و ناظر، در کنار ملی پوشان حضور دارند.
یازدهمین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال نشسته از 29 تیر تا 7 مرداد در تهران، کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برپاست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 13140475
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7