روز مانده به المپیک ریو کمیسیون ورزش وادا خواهان اخراج روسیه از المپیک ریو شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

روز مانده به المپیک ریو

کمیسیون ورزش وادا خواهان اخراج روسیه از المپیک ریو شد

خبرگزاری فارس: کمیسیون ورزش وادا خواهان اخراج روسیه از المپیک ریو شد

کمیسیون ورزش آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) خواهان عدم حضور روسیه در بازی‌های المپیک و پارالمپیک شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از انتشار پرونده مک‌ لارن در خصوص دوپینگ سیستماتیک ورزشکاران روسی در بازی‌های المپیک سوچی، کمیسیون ورزش وادا خواهان اقدامات جدی در خصوص پاکسازی ورزش روسیه از دوپینگ و محرومیت این کشور از بازی‌های المپیک و پارالمپیک شد.

بکی اسکارت رئیس فدراسیون اسکی کانادا و مدیر ورزش وادا در این باره اعلام کرد: همه مقامات عالی‌رتبه ورزش جهان از انتشار این خبر شوکه شدند.

وی اظهار داشت: همه ما مات و مبهوت هستیم که چنین اتفاقات ناخوشایندی در ورزش روسیه رخ داده است. به همین دلیل ما خواهان محرومیت روسیه از بازی‌های المپیک و پارالمپیک و همینطور مسابقات بین‌المللی ورزشی در سال جاری هستیم.

مدیرکل ورزش وادا خاطرنشان کرد: تخلفات ورزش روسیه آنقدر زیاد است که کمیسیون ما می‌تواند ادعا کند صددرصد ورزش این کشور نیاز به پاکسازی دارد.

تعداد زیادی از کشورها بعد از انتظار گزارش مک‌ لارن اعلام کردند روسیه باید از بازی‌های المپیک ریو محروم شود. بعد از رسوایی‌های دوپینگ روس‌ها در دوومیدانی فدراسیون این کشور از حضور در المپیک محروم شد.

برخلاف نظر وادا لئوناردو پیچیانی وزیر ورزش برزیل به صراحت اعلام کرد: دولت این کشور امیدوار است همه کشورها و ورزشکاران در المپیک حضور داشته باشند.

وی گفت: تصمیم‌گیری درباره حضور یا عدم حضور کشورها در المپیک برعهده ما نیست و ما نمی‌توانیم کشوری را محروم کنیم. المپیک رویدادی برای حضور همه ورزشکاران است. ما 206 کشور روی کره زمین داریم که همه علاقمند به حضور در این رویداد بزرگ هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 148
بازدید کل : 13140491
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7