بدن کشتی‌گیران مانند شیشه شده است رحیمی‌: بدترین قرعه را در المپیک برای خودم کنار گذاشته‌ام/ انتخاب
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

بدن کشتی‌گیران مانند شیشه شده است

رحیمی‌: بدترین قرعه را در المپیک برای خودم کنار گذاشته‌ام/ انتخاب لبدوف به نفع من بود

خبرگزاری فارس: رحیمی‌: بدترین قرعه را در المپیک برای خودم کنار گذاشته‌ام/ انتخاب لبدوف به نفع من بود

ملی‌پوش وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد در المپیک گفت: بدترین قرعه را برای خودم در المپیک در نظر گرفته‌ام و از این بابت هم مشکلی ندارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسن رحیمی درباره میزان آمادگی‌اش برای حضور در بازی‌های المپیک گفت: مسابقات سبک‌وزن همواره در بازی‌های المپیک مدعیان زیادی داشته و کسب مدال در این رقابت‌ها بسیار سخت است، اما من تمام تلاشم را می‌کنم و همه تجربه‌ام را به کار می‌گیرم.

وی ادامه داد: در این روزهای پایانی دقت می‌کنم تا دچار آسیب‌دیدگی نشوم؛ در دوران وزن کم کردن و افت بدنی هستیم و باید بیش از پیش مراقب باشیم چون بدن کشتی‌گیران مانند شیشه شده است و ممکن است با کوچک‌ترین اشتباهی تمام زحماتمان به باد رود.

دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز جهان تصریح کرد: هیچ‌موقع کم‌فروشی نکرده و نمی‌کنم، در المپیک هم تمام تجربه‌ام را در این سال‌ها به کار می‌گیرم چون می‌دانم که مردم توقع دارند و از من به عنوان یک کشتی‌گیر باسابقه انتظار کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال را دارند.

رحیمی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه به عنوان نخستین آزادکار قرار است روی تشک برود، گفت: مسابقات نفر اول همواره از حساسیت بالایی برخوردار است؛ چراکه در نتیجه و روحیه سایر اعضای تیم می‌تواند تأثیر مستقیم داشته باشد که امیدوارم موفق به کسب مدالی خوش‌رنگ شوم.

وی در مورد انتخاب لبدوف به عنوان ملی‌پوش تیم روسیه و اینکه او سابقه پیروزی مقابل این کشتی‌گیر را داشته است و به نظر می‌رسد این انتخاب به سود رحیمی باشد، گفت: به هر حال لبدوف کشتی‌گیری باهوش و عنوان‌دار است و نمی‌توان توانایی‌های او را نادیده گرفت، اما به اصطلاح کشتی‌گیران تیپ کشتی او به کشتی من می‌خورد. در جام جهانی که مقابل او شکست خوردم، تقصیر خودم بود، اما در مسابقات جهانی 2014 با نتیجه 10 بر صفر و در جهانی آمریکا با نتیجه 5 بر صفر شکستش دادم. به نظرم این انتخاب به نفع من بود؛ چراکه از نظر روحی برتری با من است.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: بدترین قرعه را برای خودم در المپیک در نظر گرفته‌ام، اگر هم با لبدوف در مراحل مقدماتی روبرو شوم، از این بابت هم مشکلی ندارم. آرزوی هر ورزشکاری رسیدن به مدال المپیک است و من هم می‌خواهم به این آرزو دست پیدا کنم. سال‌هاست در اردوهای تیم ملی حضور دارم و باید نتیجه این زحمات را بگیرم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7