جهت اعزام به رقابتهای جهانی: دو ملی پوش ارومیه ای در اردوی والیبال ساحلی حضور دارند
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


جهت اعزام به رقابتهای جهانی: دو ملی پوش ارومیه ای در اردوی والیبال ساحلی حضور دارند

جهت اعزام به رقابتهای جهانی: دو ملی پوش ارومیه ای در اردوی والیبال ساحلی حضور دارند

 

محمدرضا حضرت پور و سالار غنی دل جهت اعزام به رقابتهای جهانی قبرس در اردوی آمادگی تیم ملی زیر 19 سال والیبال ساحلی کشور حضور دارند.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی مسئول روابط عمومی هیات والیبال استان در این خصوص گفت: این دو بازیکن تمرینات اردویی خود را از امروز 20 تیر ماه به مدت 10 روز زیر نظر مازیار هوشمند سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی جوانان کشور در تهران آغاز کرده اند.
رامین امید باراندوزی بیان کرد: این دو والیبالیست سال قبل در قالب تیم ملی به مسابقات ساحلی قهرمانی آسیا اعزام شده و با کسب مقام چهارمی قاره کهن، جواز حضور در رقابتهای جهانی را به دست آوردند.
وی ادامه داد: پس از پایان این اردو، والیبالیست های ساحلی کشورمان روز دوم مرداد ماه جهت شرکت در مسابقات جهانی عازم کشور قبرس می شوند.
باراندوزی گفت: با حمایت هیات والیبال استان و شهرستان شاهد رشد چشمگیری در رشته والیبال ساحلی هستیم و حضور بازیکنان جوان ارومیه ای در ترکیب تیم های ملی، آینده روشنی را برای این رشته رقم زده است.
 هم اکنون تیم والیبال ساحلی ارومیه با ترکیب پویان سلیمانی و بهزاد کهنمویی جهت شرکت در مسابقه های قهرمانی کشور به شهرستان نور مازندران و تیم امید هیات آذربایجان غربی برای حضور در رقابت های کشوری به میزبانی شهرستان فیروز کوه حضور دارند.
میزبانی شهرستان ارومیه در برگزاری رقابتهای قهرمانی نوجوانان کشور از 25 تیر تا 31 تیرماه جاری از دیگر برنامه های هیات والیبال آذربایجان غربی است.
این رقابتها در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه برگزار می شود.
تیم والیبال نوجوانان آذربایجان غربی سال گذشته مقام قهرمانی ایران را کسب کرده است و امسال نیز به مدافع عنوان قهرمانی خود به میدان می رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1233
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1233
بازدید ماه : 1345
بازدید کل : 13141688
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7