نشست مشترک مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی با هیاتها و مربیان ورزشی شهرستان شوط
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نشست مشترک مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی با هیاتها و مربیان ورزشی شهرستان شوط

نشست مشترک مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی با هیاتها و مربیان ورزشی شهرستان شوط

 نشست مشترک هیاتها و مربیان ورزشی با مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و با حضور فرماندار،امام جمعه و بخشدار مرکزی در محل سالن اجتماعات هلال احمر شوط برگزار شد. 

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوط ، درابتدا این نشست اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن خوش آمد گویی به مدیر کل محترم و هیئت همراه و فرماندار و تبریک ماه مبارک و پر خیر و برکت رمضان به حاضرین در جلسه، گزارش کلی از عملکرد ورزش در سه ماهه نخست سالجاری  و مقایسه آن با مدت مشابه سال 1394 بر طبق آمار موجود روند رو به رشد ورزش شهرستان را یادآور شدند.
جبارزاده فرماندار شهرستان شوط در این نشست صمیمی با بیان اینکه شهرستان شوط دارای استعدادهای خاصی در زمینه ورزش است گفت : در مقاطع و دوران های مختلف هر گاه همتی در زمینه ورزش شده است ،  استعدادهای خوبی شناسای و شهرستان در سطح استان حرفی برای گفتن داشته است.
وی با تاکید بر روند معکوس افزایش توجه به ورزش در جامعه و کاهش میزان جرایم گفت: هر قدر فعالیت ورزشی را افزایش دهیم، منحنی ارتکاب به جرایم مختلف کاهش پیدا می کند.
فرماندار شهرستان شوط  آموزش و تربیت کادر مربیگری توسط دستگاههای ذیربط را امری ضروری دانست و تاکید نمود :جوانان ورزشکار شوطی در چند سال قبل ثابت نمودند چنانچه مورد توجه قرار گیرند میتوانند سکوی های قهرمانی را بدست آورند. و افتخاری برای استان و شهرستان باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان شوط مناسب سازی و بهینه سازی و تجهیز هیات ورزشی و تامین اعتبارات لازم برای قهرمان پروری از مهمترین ظایف اداره ورزش و امور جوانان می باشد
. وی گفت: باید این نکته نیز مورد توجه قرار گیرد که در اداره ورزش و جوانان به همان اندازه که به موضوع ورزش اهمیت داده می شود، موضوع و مسائل جوانان مورد پیگیری قرار داشته باشد.
امام جمعه شهرستان شوط نیز در این نشست با اشاره به اینکه ورزش از جنبه‌ها و مسائل معنوی جدا نیست، اظهار داشت: اگر درست به مسئله ورزش بپردازیم، کمک به جنبه‌های معنوی زندگی انسان کرده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: مسئله ورزش سبب می‌شود که انسان نشاط پیدا کند و با رشد عقلی روبه‌رو شود و به دنبال آن در مسائل دینی هم بهتر کار کند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان شوط با اشاره به اینکه در گذشته علمای دینی به ورزش اهتمام ویژه‌ای داشتند، افزود: ورزش سبب ایجاد نشاط جسمی در انسان می‌شود و با توجه به اینکه حتی عبادت هم نیاز به نشاط دارد، باید به ورزش توجه ویژه‌ای صورت گیرد.
 پس از آن هر کدام از حاضرین در جلسه به بیان مشکلات و دیدگاه های خود نسبت به ورزش شهرستان، پرداختند.
در پایان چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز ضمن تبریک ماه مبارک رمضان از روند رو به رشد حوزه جوانان در سطح استان مطالبی را یادآور شدند.
 وی همچنین گفت:وظیفه کنونی اداره کل ورزش و جوانان نظارت و رصد تمامی برنامه های ورزشی و امور جوانان سایر ارگانها می باشد و موفقیت در این امر منوط بر همکاری و تعامل تنگاتنگ آنها با این اداره کل است.
چمن گلی در  ادامه گرایش پیدا کردن مربیان و هیئت های ورزشی را در جهت آموزش بیشتر، حرفه ای تر و علمی تر، نه برگزاری بیشتر مسابقات ،خواستار شدند..
مدیر کل ورزش جوانان استان آذربایجان غربی در خصوص تخصیص اعتبار  به هیات ورزشی شهرستان شوط قول مساعد داد تا مبلغ 200 میلیون ریال جهت تکمیل تجهیزات و امکانات هیات ورزشی ،غیره را جهت رفع مشکلات آنان تامین نمایند.
همچنین در این جلسه در خصوص تامین و تجهیز خانه کشتی ،اسختر شنا ،دستگاه چمن زن زمین فوتبال و غیره بحث وتبادل نظر شد و مدیر کل قول مساعد جهت تامین آنان داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 898
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 898
بازدید ماه : 1010
بازدید کل : 13141353
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7