دو طلا دستاورد منتخب واسکو ایران
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
24 / 3 / 1395برچسب:, :: 3:20 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

دو طلا دستاورد منتخب واسکو ایران

 

دهمین دوره مسابقات جهانی سازمان WASCO ایتالیا در سال 2016 در شهر سابیادورو با حضور بیش از 40 کشور برگزار و تیم منتخب ین به د مدال طلا دست یافت.

تیم منتخب WASCO فدراسیون ورزشهای رزمی ایران با ترکیب 1 مربی علیرضا روح پرور و 2 شرکت کننده محمد جمشیدی90- کیلو گرم و جلال امیری 100- کیلو گرم در این دوره از مسابقات شرکت داشت.

محمد جمشیدی بعد از پشت سر گذاشتن حریفان خود از کشورهای فرانسه و مجارستان به یک چهارم نهایی راه یافت و جلال امیری ماوی در مصاف با حریفان خود از کشور نروژ و ایتالیا توانست به یک چهارم نهایی مسابقات راه یابد، محمد جمشیدی درادامه بازی های در یک چهارم نهایی بعد از شکست حریفی از ازبکستان با پیروزی مقابل آذربایجان به مدال طلا دست یافت، جلال امیری ماوی در یک چهارم نهایی با برتری مقابل لیتوانی به فینال راه یافت و در فینال مقابل آذربایجان پیروز شد و به مدال طلا رسید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 785
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 791
بازدید ماه : 903
بازدید کل : 13141246
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7