اعضای هیأت مدیره پیشکسوتان صندوق در مراسمی با حضور معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و مدیرعامل صندو
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
اعضای هیأت مدیره باشگاه پیشکسوتان حکم های خود را دریافت کردند
اعضای هیأت مدیره پیشکسوتان صندوق در مراسمی با حضور معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و مدیرعامل صندوق حکم های خود را دریافت کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، عبدالحمید احمدی، معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در این جلسه با تأکید براین که سازماندهی به وضعیت پیشکسوتان از اولویت های وزارت ورزش است، گفت: این سازمان از سیاست های باشگاه حمایت می کند و به هیچ وجه نگاه تشریفاتی به این موضوع ندارد زیرا مسئولان وزارت ورزش بر این باورند که پیشکسوتان می توانند در ارتقای فرهنگ جامعه مثمر ثمر باشند.

 معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان افزود: متأسفانه این روزها در جامعه منش پیشکسوتی از منظر اخلاقی بسیار کمرنگ شده است و امیدواریم با برنامه ریزی فرهنگی بتوانیم به تعامل پیشکسوتان و جوانان ورزشکار کمک کنیم و شاهد ارتقای سطح فرهنگی در این قشر از جامعه باشیم.

 

 جعفر کاشانی رئیس باشگاه پیشکسوتان هم با اشاره به حفظ شأن و جایگاه پیشکسوتان بیان داشت: این قشر می توانند نقش مهمی در رفع چالش های اجتماعی و پیوند دادن همه اقشار جامعه داشته باشند.جایگاه پیشکسوت باید در نظام مشخص شود و این وظیفه خطیری است.

 کاشانی در پایان نیز از جمشیدی و اعضای هیأت مدیره باشگاه به پاس خدمات تشکر کرد.

 منوچهر زندی عضو هیأت مدیره باشگاه پیشکسوتان نیز بیان کرد: مجوز باشگاه به صورت رسمی صادر شده است. 20 رشته ورزشی که شرایط لازم را دارا بودند کار را آغاز کردند، در 10 رشته هم کمیته تشکیل شده است.

 وی اضافه کرد: ما قصد داشتیم مجامع رشته های مختلف را هم برگزار کنیم که تاکنون بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاده است اما از تیر ماه این مجامع که کاری نو و یکی از نیازهای جامعه ورزش است برگزار می شود.

 زندی خاطرنشان کرد: برنامه رادیو پیشکسوت نیز با تعامل رادیو ورزش و با دستور دکتر قاسمی روزهای پنجشنبه و جمعه اجرا خواهد شد. الان به دلیل ترافیک برنامه های رادیو ورزش باتوجه به زمان کوتاه باقی مانده تا المپیک این اتفاق نیفتاد ولی تصمیمات آن گرفته شده است. کنگره ورزش و سالمندی هم در مهرماه برگزار می شود.

 وی تصریح کرد: نحوه امکانات صندوق نیز بازبینی و سرفصل ها برای تعیین حقوق پیشکسوتان بررسی شد.الان حقوق ها براساس مدال های آسیایی، جهانی و المپیک است و 20 سرفصل مغفول مانده که از جمله مقایسه رشته ها، سن ورزشکار و سابقه آن رشته در ایران را شامل می شود.

 همچنین هادی نیز در این جلسه خواستار رفع تبعیض بین قهرمانان امروز و دیروز و همچنین قهرمانان سالم و معلول شد.

 نوآموز نیز گفت: باید به مشکلات پیشکسوتان به خصوص کسانی که بیماری دارند رسیدگی بیشتری شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 13140493
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7