سه مدال برنز در کارنامه موی تای ایران/ سه مدال برنز در کا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

سه مدال برنز در کارنامه موی تای ایران/ ملی پوش شایسته آذربایجان غربی سوم جهان شد

سه مدال برنز در کارنامه موی تای ایران/ ملی پوش شایسته آذربایجان غربی سوم جهان شد

 

در ادامه مسابقات قهرمانی جهان در سوئد ، ملی پوشان ایران در سه مبارزه با شکست روبرو شد تا ایران به سه مدال برنز از این رقابت ها بسنده کند.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی در ادامه مسابقات قهرمانی جهان در سوئد ، ملی پوشان ایران در سه مبارزه با شکست روبرو شد تا ایران به سه مدال برنز از این رقابت ها بسنده کند.
عبدالهی نماینده وزن ٤٨ کیلو در مصاف با حریف قدرتمند تایلندی، چوبات تیواکوران به میدان رفت و نتیجه را به حریف واگذار و به مدال برنز این وزن دست یافت.
در دومین رقابت ملی پوشان موی تای در مسابقات جهانی سوئد این حسین نصیری ملی پوش شایسته  دسته ٥١ کیلو گرم آذربایجان غربی بود که مقابل کوهلم ریکیموف روس قرار گرفت و با قبول شکست مقابل این حریف آماده از راهیابی به فینال بازماند و به مدال برنز مسابقات جهانی ٢٠١٦ سوئد رسید.
مجید فلاح دیگر نماینده کشورمان در وزن ٩١ کیلوگرم تیم ملی در حالی مقابل پریماچوف اوکراینی به رقابت پرداخت که عملا آخرین نفر تیم ایران بود که برای فینالیست شدن باید با تمام قوا می جنگید.
نتیجه سه راند مبارزه این وزن نیز با برتری حریف بلند قامت اوکراینی به پایان رسید تا به این ترتیب پرونده تیم ملی موتای ایران با سه برنز از مسابقات جهانی ٢٠١٦ سوئد بسته شود.
پیش از این محمود ستاری، حسین کرمی و کاوه سلیمانی به رغم تلاشی که از خود نشان داد، نا کام ماندند و از گردونه رقابتها حذف شدند.
گفتنی است بیش از یکصد کشور جهان در این رقابت‌ها حضور دارند.  تیم ملی موی تای ایران در سال 2014 از آوردگاه جهانی صاحب یک مدال نقره و دو مدال برنز بود.
موی تای ایران در رقابت‌های آسیایی 2015 با کسب عنوان سوم آسیا جایگاه ویژه‌ای برای کسب عناوین جهانی به خود اختصاص داد.
تیم ملی موی‌تای ایران در شش وزن به این مسابقات اعزام شده است که حسین نصیری ورزشکار شایسته وزن 51 کیلوگرم اهل آذربایجان غربی می باشد.
علی گرشاسبی به عنوان سرپرست و سر مربی تیم ملی و همچنین سید بهمن رضوی به عنوان مربی تیم ملی ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 109
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 13140564
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7