رکابزن آمریکایی قهرمان مرحله اول تور دوچرخه ‌سواری ایران-آذربایجان شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

رکابزن آمریکایی قهرمان مرحله اول تور دوچرخه ‌سواری ایران-آذربایجان شد

رکابزن آمریکایی قهرمان مرحله اول تور دوچرخه ‌سواری ایران-آذربایجان شد

 

کانر مک کاچن دوچرخه سوار تیم لومینیت آمریکا قهرمان مرحله نخست سی و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان شد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی در پایان مرحله نخست این تور که بعد از ظهر روز جمعه 24 اردیبهشت ماه در پارک ائللرباغی ارومیه برگزار شد، 122 دوچرخه سوار از خط پایانی این رقابتها عبور کردند و رکابزن آمریکایی زودتر از حریفان و با زمان سه ساعت و 47 دقیقه و 17 ثانیه به خط پایان رسید.
احد کاظمی از تیم شهرداری تبریز با زمان سه ساعت و 47 دقیقه و 19 ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و میرصمد پورسیدی از تیم شهرداری تبریز با زمان سه ساعت و 47 دقیقه و 20 ثانیه در جایگاه سوم جای گرفت.
احد کاظمی، رحیم امامی و میرصمد پورسید پیراهن بهترین رکابزنان آسیا را بر تن کردند.
کانر مک کاچن دوچرخه سوار تیم لومینیت آمریکا نیز پیراهن سبز و امتیاز آورترین ورزشکار مرحله نخست را بر تن کرد.
در بخش امتیازات انفرادی کانر مک کاچن از تیم لومینیت آمریکا با 15 امتیاز اول، استفان شوماخر از آلمان با 14 امتیاز دوم و احد کاظمی از شهرداری تبریز با 14 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.
در بخش تیمی نیز تیم شهرداری ارومیه با زمان 12 ساعت و 22 دقیقه در جایگاه نخست قرار دارد، تیم های پیشگامان یزد و قزاقستان با زمان مشابه 11 ساعت و 23 دقیقه در مکان های دوم و سوم جای گرفته اند.
مرتضی فرنیا مربی تیم آذربایجان غربی است و فقط یک دوچرخه سوار از شهرستان میاندوآب این استان به نام صابر سبحانی در ترکیب تیم حضور دارد و محمد هاشمی دیگر ورزشکار استان پس از سه ماه تمرین و حضور در اردو، در فاصله یک روز مانده به مسابقه به علت نامعلومی و بر اساس تصمیم عجیب فدراسیون از ترکیب این تیم خط خورد.
در حاشیه این رقابتها تیم هفت نفره شهرستان مرند به صورت نمادین و با شعار استقرار صلح و دوستی در جهان تا شهر ارومیه رکاب زده بودند.
در مراسم اختتامیه مرحله نخست این تور، علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، مدیران کل ورزش و جوانان استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی حضور داشتند و جوایز نفرات برتر را به آنها اهدا کردند.
مرحله اول سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان ایران به مسافت 162.4 کیلومتری تبریز تا ارومیه برگزار شد.
سی و یکمین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از 24 تا 29 اردیبهشت ماه در مسیر یکهزار و چهار کیلومتر در شش مرحله بین استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در حال برگزاری است.
مرحله دوم این تور روز شنبه ساعت 10 صبح از مقابل استانداری آذربایجان غربی با حضور 113 دوچرخه سوار در مسیر ارومیه به منطقه آزاد تجاری ارس به مسافت 209.4 کیلومتر و مرحله سوم در مسیر منطقه آزاد تجاری ارس به تبریز در مسافت 139.9 کیلومتر برگزار می شود.
دوچرخه سواران مرحله چهارم را از تبریز به سرعین در مسافت 198.2 رکاب زده و وارد استان اردبیل خواهند شد تا در مرحله پنجم مسیر سرعین به پیست اسکی سهند را به مسافت 180.7 طی کنند.
مرحله نهایی و ششم این تورنمنت روز 29 اردیبهشت در داخل شهر تبریز و از مقابل مرکز تجاری لاله پارک به مسافت 114 کیلومتر برگزار خواهد شد.
پتروشیمی تبریز، شهرداری تبریز، پیشگامان کویر یزد و نماینده آذربایجان غربی به عنوان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و تیم‌ هایی از اتریش، آلمان، چین، کویت، مالزی، هلند، چین تایپه، ژاپن، آمریکا، قزاقستان، استرالیا و تیم‌های ملی هنک‌ کنگ، مغولستان و سوریه 21 تیم داخلی و خارجی شرکت کننده در این تور هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 208
بازدید کل : 13140551
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7