تيم هاي كبدي مردان و زنان هند و ايران فيناليست جوانان آسيا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


تيم هاي كبدي مردان و زنان هند و ايران فيناليست جوانان آسيا

تيم هاي كبدي مردان و زنان هند و ايران فيناليست جوانان آسيا

 تيم هاي كبدي مردان و بانوان هند و ايران در مرحله نيمه نهايي به ترتيب با غلبه بر عراق و سريلانكا به فينال چهارمين دوره مسابقه هاي قهرماني جوانان آسيا كه در اروميه در حال برگزاري است، راه يافتند.

در سومين روز از چهارمين دوره مسابقه هاي كبدي جوانان آسيا كه از روز چهارشنبه در اروميه آغاز شده است، عصر امروز جمعه ديدارهاي مرحله نيمه نهايي در بخش بانوان و مردان برگزار شد تا تيم هاي راه يافته به فينال مشخص شود.
در نخستين ديدار تيم مردان هند موفق شد با نتيجه 69 بر 19 از سد عراق عبور كند و در ادامه نيز تيم ملي جمهوري اسلامي ايران با نتيجه 51 بر 24 در مقابل سريلانكا پيروز شد و به فينال اين دوره از رقابتها راه يافت.
در ديدارهاي عصر روز جمعه تيم بانوان هند نيز با نتيجه 109 بر 17 عراق را شكست داد و تيم ايران با نتيجه 41 بر 15 مقابل سريلانكا به برتري رسيد و حريف تيم هند در ديدار فينال شد.
به اين ترتيب تيم هاي مردان و زنان عراق و سريلانكا مقام سوم مشترك را از آن خود كردند و هند و ايران براي كسب مقام قهرماني و نايب قهرماني جوانان آسيا به مصاف هم مي روند.
چهارمين دوره مسابقات قهرماني كبدي جوانان مردان و زنان آسيا با حضور شش كشور آسيايي در قالب پنج تيم مردان و شش تيم بانوان طي روزهاي 25 تا 28 فروردين ماه در اروميه برگزار مي شود.
در حاشيه اين مسابقه ها مجمع عمومي ساليانه فدراسيون كبدي كشور با ربابه شهريان معاون وزير ورزش و جوانان، محمدرضا مقصودلو نايب رئيس و محمد سرور دبير كل كنفدراسيون آسيا، روحبخش شيوايي نايب رئيس فدراسيون كبدي و روساي هيات هاي سراسر كشور در هتل پارك اروميه برگزار مي شود.
پنج تيم مردان از كشورهاي ايران، هندوستان، سريلانكا، عراق و تركمنستان و شش تيم بانوان از كشورهاي پاكستان، افغانستان، ايران، هندوستان، سريلانكا و عراق رقابتهاي خود را از صبح روز چهارشنبه به صورت همزمان و جداگانه در دو سالن شش هزار نفري غدير و سه هزار نفري شهيدان آهن دوست اروميه آغاز كرده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 222
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 222
بازدید ماه : 328
بازدید کل : 13140671
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7