فروردین ماه و در تهران رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

فروردین ماه و در تهران

رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود

رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت‌های المپیک 2016 برزیل در تهران برگزار می‌شود و تماشای مسابقات رایگان است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در کشتی فرنگی این مسابقات در دو وزن 85 و 98 کیلوگرم برگزار می‌شود که به ترتیب در وزن 85 کیلوگرم حبیب اله اخلاقی، مجتبی کریم فر، داود اخباری، داود عابدین زاده، یوسف قادریان و حسین نوری و در وزن 98 کیلوگرم قاسم رضایی و مهدی علیاری به میدان می‌روند.

در کشتی آزاد مسابقات در چهار وزن برگزار می‌شود که در وزن 65 کیلوگرم سید احمد محمدی با میثم نصیری، در وزن 74 کیلوگرم حسن یزدانی با مصطفی حسین خانی، در وزن 86 کیلوگرم علی رضا کریمی، احسان لشکری، رضا بیات و میثم مصطفی جوکار و در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی و امیرمحمدی به مصاف هم می‌روند.

این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای و دو حذفی برگزار می‌شود و مسابقات فینال به صورت دو از سه انجام خواهد شد. تماشای این رقابت ها که از ساعت 12 تا 16 برگزار می‌شود، برای علاقمندان به ورزش ملی کشور رایگان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 106
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 112
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 13140567
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7