دیدار نفرات برتر مسابقات او اسپرت کشوری با فرماندار شهرستان شاهین دژ
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


دیدار نفرات برتر مسابقات او اسپرت کشوری با فرماندار شهرستان شاهین دژ

قهرمانان مسابقات او اسپرت کشوری با فرماندار شهرستان شاهین دژ دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهین دژ:دو تن از مقام آوران مسابقات او اسپرت کشوری صبح امروز با حضور در فرمانداری با فرماندار شهرستان شاهین دژ دیدار وگفتگو نمودند .

آقای حسین عباسی فرماندار شهرستان  شاهین دژ دراین دیدار با تبریک این قهرمانی گفت: شهرستان شاهین دژ همواره در میادین مختلف ورزشی استعدادهای خوبی به کشور معرفی نموده است.

دراین دیدار آقای سعید سلیمانزاده ومهدی امیر خانی  گزارشی از روند برگزاری واردوی مسابقات کشوری او اسپرت همدان را در حضور فرماندار ارائه نموده و از حمایت های فرماندار شهرستان شاهین دژ قدردانی نمودند.

 

گفتنی است  مسابقات او - اسپرت قهرمانی کارگران کشور که در شهرستان همدان برگزار شد، تیم شایسته آذربایجان غربی با کسب 3 مدال طلا و یک برنز پس از تیم خوزستان که عنوان قهرمانی را بدست آورد در جایگاه دوم ایستاد و فارس در رده سوم قرار گرفت. 

 

اولین دوره مسابقات او - اسپرت قهرمانی مردان و بانوان کشور انتخابی تیم ملی طی روزهای 13 و 14 اسفندماه در مجموعه ورزشی کارگران همدان برگزار و ورزشکاران 15 استان کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و استایل های: هنری ( آمادای تک ستاره و دو ستاره) رزمی و رزمی مبارزه ای ( اهمتان و اوکسیان)  و در 10 وزن با هم به رقابت پرداختند.

 

گفتنی است در این مسابقات تیم آذربایجان غربی با مدال های طلای مهدی امیرخانی در وزن 72 کیلوگرم، مهدی شادمان در 86 کیلوگرم و سعید سلیمانزاده در 95 کیلوگرم و مدال برنز مهدی شادمان در 90- کیلوگرم نائب قهرمان این دوره از مسابقات کشوری شد.
اولین دوره مسابقات او- اسپرت قهرمانی مردان و بانوان کشور به همت فدراسیون ورزش کارگری، انجمن او - اسپرت کشور به میزبانی همدان برگزار گردید.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 121
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 227
بازدید کل : 13140570
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7