درخشش ورزشکاران آذربایجان غربی در مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه های کشور
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

درخشش ورزشکاران آذربایجان غربی در مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه های کشور

درخشش ورزشکاران آذربایجان غربی در مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه های کشور

 رقابت های پاورلیفتینگ راو کلاسیک با معرفی باشگاهها و نفرات برتر کشور دوشنبه شب 17 اسفندماه در شیراز به کار خود پایان داد و تیم آذربایجان غربی با کسب یک مدال طلا و دو نقره در جایگاه سوم مستر 3 کشور ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی باشگاههای کشور با حضور فرشید سلطانی رئیس کنفدراسیون پاورلیفتینگ آسیا، ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، جلال نادمی دبیر و مجتبی ملکی مسئول کمیته پاورلیفتینگ این فدراسیون طی روزهای 12 لغایت 16 اسفند ماه در 4 رده سنی برگزار شد.
نوجوانان در قالب 19 تیم از 13 استان کشور در اوزان 53، 59، 66، 74، 83، 105، 120 و +120 کیلو گرم به رقابت پرداختن که در نهایت هیات اصفهان با 53 امتیاز سکوی نخست را به خود اختصاص داد و هیات فارس "الف" با 50 امتیاز مقام دوم و هیات زنجان با 45 امتیاز مقام سوم را بدست آوردند.
رده سنی جوانان از 15 استان کشور در قالب 19 تیم در 9 وزن برابر حریفان خود صف آرایی کردند و هیات فارس "الف" با 49 امتیاز موفق به کسب مقام اول و تیم های هیات اصفهان با 48 امتیاز و شهرداری باسمنج با 40 امتیاز به ترتیب سکوهای دوم و سوم را به نام خود ثبت کردند.
همچنین 17 تیم در رده سنی بزرگسالان از 15 استان کشور به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان تیم نیروی زمینی با 57 امتیاز سکو نشین مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاههای کشور شد و هیات فارس "الف" با 54 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و هیات فارس "ب" با 39 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
در رده سنی پیشکسوتان 28 تیم از سراسر کشور در این رقابت ها حضور داشتند که در خاتمه این رقابت ها نتایج این رده سنی به شرح ذیل به دست آمد:
***نتايج تيمي رده سني مستر ١***
هيآت فارس الف با ٥٤ امتياز مقام اول
هيآت اصفهان با ٤٥ امتياز مقام دوم
هيآت همدان با ٢١ امتياز مقام سوم
 
***نتايج تيمي رده سني مستر ٢ ***
هيآت اصفهان با ٤٩ امتياز مقام اول
هيآت اراك با ٤٢ امتياز مقام دوم
هيآت فارس با ٣٩ امتياز مقام سوم
***نتايج تيمي رده سني مستر ٣***
آوش پاك اراك با ٣٩ امتياز مقام اول
هيآت همدان با ٣٦ امتياز مقام دوم
هيآت آذربايجان غربي با ١٢ امتياز مقام سوم
در نتایج انفرادی رحیم جباری از آذربایجان غربی در دسته وزنی 59 کیلوگرم مستر 3 به مقام نخست و مدال طلا رسید و حسن فولادی دیگر نماینده آذربیجان غربی در دسته وزنی 74 کیلوگرم مستر 2 و با مجموع 395 کیلو گرم پس از کریم گرشاسبی از اصفهان در رده دوم ایستاد و مدال نقره گرفت.
همچنین جعفر علیزاده قصاب دیگر نماینده شایسته آذربایجان غربی در دسته وزنی 93 کیلوگرم مستر یک با مجموع 540 کیلو گرم پس از محمدرضا یوسف تیزهوش از نیروی زمینی در رده دوم ایستاد و مدال نقره را به خود اختصاص داد.
گفتنی است پیش از این نیز تیم آذربایجان غربی در مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم کشوری در زاهدان که از 27 لغایت 30 بهمن ماه برگزار شد  با مدال های طلای پیمان نژادی و رحیم جباری به کار خود پایان داده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 154
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 272
بازدید کل : 13140615
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7