دیدار فرماندار شهرستان با ملی پوش شاهین دژی و قهرمان جهان سعيد سليمانزاده
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


دیدار فرماندار شهرستان با ملی پوش شاهین دژی

فرماندارشهرستان شاهین دژ با حضور درمنزل قهرمان ملی پوش او اسپورت شهرستان سعید سلیمانزاده  با وی دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهین دژ: آقای حسین عباسی فرماندارشاهین دژظهرروز گذشته به همراه برخی از مدیران دستگاههای اجرایی با حضور درمنزل قهرمان ملی پوش او اسپورت شهرستان سعید سلیمانزاده  با وی دیدار و گفتگو کرد .
فرماندار شهرستان شاهین دژ با تبریک کسب مقام سومی مسابقات جهانی آنتالیا آنرا  نشانه تلاش و زحمتهای موثر  سعید سلیمانزاده دانست .

فرماندار شهرستان شاهین دژ اظهار داشت: در کشورهرگاه شرایط برای فعالیت جوانان فراهم شده انصافا جوانان ایران اسلامی خوش درخشیدند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد دیگر جوانان و نوجوانان شهرستان با تاسی از عملکرد  ورزشی  سعید سلیمانزاده  پله های ترقی و پیشرفت را با تلاش و فعالیت سالم کسب نمایند.

سعید سلیمانراده نیز دراین نشست از حمایت ها وپشتیبانی های مستمر فرماندار شهرستان واداره ورزش وجوانان که زمینه حضور در مسابقات را فراهم نمودند قدردانی وتشکر نمود.

شایان ذکر است  فرماندار را در این مراسم معاون فرماندار,عضو شورای شهر,رئیس اداره ورزش وجوانان وجمعی از ورزشکاران همراهی می نمودند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 128
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 13140577
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7