فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


پايان نخستين جشنواره و مسابقات صخره نوردي ديواره سنگي كوه قيه در ماكو

پايان نخستين جشنواره و مسابقات صخره نوردي ديواره سنگي كوه قيه در ماكو

جشنواره صخره نوردی دیوار کوه قیه ماکو كه از صبح روز پنجشنبه در منطقه آزاد ماكو آغاز شده بود امروز به پايان مي رسد.
مراسم اختتاميه نخستين دوره جشنواره صخره نوردی دیواره کوه قیه ماکو كه با شركت بیش از 140 تن از صخره‌نوردان و مربیان خبره کشور از روز پنجشنبه آغاز شده بود صبح امروز طي مراسمي با حضور رحمتي عليپور نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شوراي اسلامي، حجت الاسلام و المسلمين رنجبري امام جمعه ماکو، منصوره گرجي نائب رئیس و زارع عضو هيأت رئيسه فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران، دكتر چمن گلي مديركل ورزش و جوانان استان، ازهاري معاون توسعه مدیریت و اسماعيل زاده معاون فرهنگی و ديگر مديران سازمان منطقه آزاد ماکو، مسئول ورزش بانوان شورای عالی مناطق آزاد کشور و مسئولان ورزشی شهرستان ماکو در کوه قیه، بزرگترین کلاهک سنگی کشور، با معرفي نفرات برتر و اهداي لوح و جوايز به پايان رسيد.
این جشنواره از چهارم مهرماه با مسیرگشایی مربیان و اساتید برتر و خبره این رشته ورزشی در کشور، آغاز شده و امروز مسابقات آن نيز به پايان رسيد.
دیواره کوه قیه یکی از بی‌نظیرترین صخره‌های دنیا می‌باشد و پتانسیل بالایی برای مسابقات صخره‌نوردی را دارد.
سازمان منطقه آزاد ماکو درصدد است با معرفی این پتانسیل بالا، گردشگران، ورزشکاران و عموم هم‌وطنان را به این ظرفیت مغفول مانده جلب و جذب کند.
اين جشنواره به همّت سازمان منطقه آزاد و  اداره ورزش و جوانان شهرستان ماكو و همكاري و مساعدت دستگاه هاي مختلف اجرايي شهرستان و با نظارت و مساعدت حوزه معاونت ورزشي اداره كل ورزش و جوانان استان و فدراسيون و هيأت كوهنوردي و صعودهاي ورزشي برگزار گرديد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 695
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 695
بازدید ماه : 807
بازدید کل : 13141150
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7