عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد از دست دادن کرسی بانوان به وی ارتباطی نداشته و البته کسب
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
افرادی که نامه نوشته‌اند کسانی هستند که منافعشان از دست رفته است
عرب‌عامری: 9 پُست در آسیا داریم، حالا باید برادر را جای برادر بکُشیم؟/ خودشان کُرسی AFC را نخواستند

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد از دست دادن کرسی بانوان به وی ارتباطی نداشته و البته کسب 9 پُست در AFC بی‌سابقه بوده است.

خبرگزاری فارس: عرب‌عامری: 9 پُست در آسیا داریم، حالا باید برادر را جای برادر بکُشیم؟/ خودشان کُرسی AFC را نخواستند
  •  

الهه عرب‌عامری  درباره از دست رفتن کُرسی بانوان در AFC و نامه اعتراض‌آمیز برخی مربیان گفت: علی کفاشیان با پُستی که در نایب‌رئیسی آسیا گرفت ما 9 پست در کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم که این کم نیست. پست‌هایی که گرفتیم به نظرم خیلی مهم است و نمی‌خواهم به عنوان یک زن کارم را نفی کنم اما تا حالا چنین موفقیتی نداشتیم. حالا به من چه ارتباطی دارد که ترجیح دادند در کمیته بانوان نباشیم.

وی افزود: ما 8 پست را گرفته‌ایم. حالا باید برادر را به جای برادر بکشیم؟ اگر هیچ پستی در آسیا نداشتیم و کرسی بانوان آسیا را از دست می‌دادیم در این صورت مشکل ایجاد می‌شد. چه منطقی است که چنین حرف هایی می‌زنند نمی‌دانم فکر می‌کنم عده‌ای منافعشان از دست رفته و آنها هستند که شیطنت می‌کنند. من حاضرم نباشم اما بتوانیم از نمایندگانمان که در آسیا هستند استفاده کنیم.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه در حال حاضر مهم‌ترین هدف برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال آسیا در بخش بانوان است اظهار داشت: کنفدراسیون آسیا نگاه جنسیتی ندارد. ما می‌توانیم با آنها نامه‌نگاری کنیم چنین مسابقاتی برگزار شود تا بانوان فوتبالیست هم انگیزه پیدا کنند.

عرب‌عامری همچنین با اشاره به دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال بانوان با ازبکستان گفت: ما دوست داشتیم با تیمهای مطرح هم دیدار دوستانه داشته باشیم که این اتفاق رخ نداد با وجود اینکه ازبکستان با ما هم‌گروه است اما کفاشیان گفت اشکالی ندارد و ما می‌توانیم با ازبکستان بای کنیم چراکه تیم ملی به دیدارهای تدارکاتی نیاز دارد.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده شده شما به امیرشقاقی گفته‌اید بعد از مسابقات زیر 19 سال آسیا تیم را ترک کند عنوان کرد: خیر چنین چیزی نیست. من هم همان زمان که آمدم به او گفتم یا تیم بزرگسالان و یا تیم زیر 19 سال را برای مربیگری انتخاب کنند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره برنامه‌های فوتبال ساحلی بانوان خاطرنشان کرد: با اینکه در آسیا فعالیتی در این رشته ندارید اما بانوان ما کارشان را به خوبی انجام می‌دهند و مطمئن باشید اولین مسابقه را که برگزار کنند ما می‌توانیم جزو تیم‌های اول و یا دوم باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 196
بازدید کل : 13140539
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7