سرپرست کمیته بوکس شطرنج فدراسیون ورزش‌های رزمی منصوب شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

12

سرپرست کمیته بوکس شطرنج فدراسیون ورزش‌های رزمی منصوب شد

سرپرست کمیته بوکس شطرنج فدراسیون ورزش‌های رزمی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، در حکم صادره از سوی محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی به فریدون پویا آمده است:

«امید است ظل توجهات حضرت بقیه ا... اعظم (عج) و تحت زعمات مقام معظم رهبری (مدطله العالی)، بهره گیری از کلیه ظرفیتهای موجود با اهتمام و برنامه ریزی متناسب در پیشبرد کمی و کیفی امور محوله کما فی السابق موفق و منصور باشید.»

پویا رئیس فدراسیون بوکس شطرنج آسیا و عضو هیئت رئیسه جهانی این رشته در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت:

 این رشته ورزشی که در سال 2003 توسط آقای اپیه رابین در کشور آلمان به ثبت رسید دارای 12 راند مسابقاتی می‌باشد که 6 راند آن شطرنج و 6 راند دیگر آن بوکس است. ورزشکاران این رشته در 4 وزن مسابقاتی و با داشتن سطح مهارتی 1600 در شطرنج فعالیت خواهند کرد. او شعار این رشته ورزشی را «باهوش ترین مرد و قوی ترین مرد در دنیا» اعلام کرد.

پویا خاطر نشان کرد: اکنون استان‌های فارس،خراسان رضوی، همدان، بوشهر، لرستان، کهکیلویه و بویر احمد، کرمان، زنجان، البرز، اصفهان و آذربایجان در این رشته نماینده دارند.

آقای محسن صارمی نایب و مشاور عالی کمیته بوکس شطرنج اذعان داشت: با توجه به نامه وزارت ورزش و جوانان مبنی بر ادامه فعالیت این رشته زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی و استقبال رئیس فدراسیون از آن، بسیار خرسند هستیم و ازین به بعد فعالیت‌های خود را در جایی ادامه خواهیم داد که خانه اصلی و مرتبط با این رشته می‌باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 13140503
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7