همایش تجلیل از ورزشکاران و جوانان نخبه بوکان برگزار شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


همایش تجلیل از ورزشکاران و جوانان نخبه بوکان برگزار شد

همایش تجلیل از ورزشکاران و جوانان نخبه بوکان برگزار شد

همايش تجليل از قهرمانان ، ورزشکاران و نخبه جوانان سال۹۳ شهرستان بوكان با حضور دكتر چمن گلي مديركل ورزش و جوانان، مقصودلو  رئیس فدارسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران و نائب رئیس کنفدراسیون کبدی برگزار گرديد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربايجان غربي مراسم تجلیل از قهرمانان ، ورزشکاران و نخبگان جوان سال۹۳ شهرستان بوكان صبح پنجشنبه  در فرهنگسرای سیمرغ اين شهرستان برگزار گرديد.
در اين مراسم از مدال آوران ، قهرمان ورزشی ، مربیان ، بازنشستگان اداره ورزش و جوانان و همچنین ورزشکاران عضو تیم های ملی و دعوت شده به اردو تیم ملی شهرستان بوکان که موفق شده بودند در سال ۱۳۹۳ در میادین مختلف به این عناوین مختلف دست پیدا كنند با حضور مسئولين تجليل بعمل آمد.
این آيين با حضور فرماندار شهرستان بوکان ، امام جمعه ، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ، رئیس فدارسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران ، نائب رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا ، نائب رئیس کن فدارسیون کبدی جهان از کشور هندوستان ، دكتر چمن گلي مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، سایر مسئولین ادارات و تعدادی از ورزشکاران و قهرمانان بوکان برگزار گردید.
انور ملارحيمي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوكان در اين آيين گفت: ورزشکاران در کنار قهرمانی باید به اخلاق نیز توجه ویژه ای داشته باشند، چرا که مقام ها و قهرمانی ها زودگذر بوده و آنچه که در خاطره ها می ماند اخلاق و منش پهلوانی است.
دکتر عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی هم با تبريك هفته ترويج فرهنگ پهلواني و نيز انتصاب دكتر چمن گلي بعنوان مديركل ورزش و جوانان استان، روحيه پهلواني و جوانمردي را از ويژگي هاي بارز اين قهرمان ملّي دانست و ابراز اميدواري كرد كه با توانايي هاي مديريتي و سوابق ارزشمند وي، موفقيت هاي ارزشمندي نصيب ورزش و جوانان عزيز آذربايجان غربي شود.
چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان نيز در اين مراسم با تبريك هفته ترويج فرهنگ پهلواني افزود: من از جنس ورزش هستم و تمام سعي خود را خواهم كرد كه شرايط خوبي را براي رشد و توسعه ورزش در تمامي بخش ها فراهم نمايم.
دكتر چمن گلي تلاش و همدلي و حركت برنامه محور در جهت رسيدن به اهداف را از سياست هاي اصلي اداره كل دانست و ابراز اميدواري كرد كه اين راه سخت با پشتكار و همّت جامعه ورزش و جوانان به سرانجامي پرافتخار منتهي شود.
در این مراسم از ۶۷۰ ورزشکار قهرمان و ۵ نخبه جوان تجلیل و تقدیر بعمل آمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 135
بازدید کل : 13140478
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7