سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در گزارشی از قهرمانی تیم ملی کامپوند ایران نوشت: اسماعیل عبادی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

بازتاب قهرمانی تیم کامپوند ایران در سایت جهانی
قهرمان بازی‌های آسیایی کلکسیون مدال‌‌هایش را کامل کرد

سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در گزارشی از قهرمانی تیم ملی کامپوند ایران نوشت: اسماعیل عبادی با مدال طلای تیمی کلکسیون مدال‌هایش را کامل کرد.

خبرگزاری فارس: قهرمان بازی‌های آسیایی کلکسیون مدال‌‌هایش را کامل کرد
  •  

، نخستین مسابقه جهانی تیراندازی با کمان برای کسب سهمیه المپیک روز شنبه به پایان رسید. اگرچه ملی‌پوشان ریکرو ایران نتوانستند سهمیه‌ای در مسابقات بگیرند، اما تیم ملی کامپوند ایران برای نخستین بار به مدال طلای جهانی دست پیدا کرد و در همین راستا بازتاب این عنوان در فدراسیون جهانی به تصویر کشیده شد.

سایت فدراسیون جهانی در این باره نوشت: دارنده عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی کلکسیون مدال‌هایش را با طلای جهانی در رشته تیمی کامل کرد.

ایران در مرحله فینال این مسابقات با تساوی در امتیاز 226 در تیر طلایی به رقابت با کانادا پرداخت که در ابتدا نماینده کانادا امتیاز 9 را به دست آورد که در تیم مقابل یعنی ایران اسماعیل عبادی با کسب 10 امتیاز ایران را پیش انداخت.

در حالی که در تیرهای دوم و سوم کانادایی‌ها 10 امتیاز را کسب کردند، قیدی و کاظم‌پور از ایران هیچ‌کدام 10 امتیاز را از دست ندادند که در نهایت ایران موفق شد با امتیاز 30 بر 29 عنوان قهرمانی را به دست آورد.

این سایت همچنین در ادامه در جمله‌ای کوتاه به صحبت‌های عبادی درباره این عنوان قهرمانی اشاره کرد و نوشت: به اعتقاد عبادی شاخص‌ترین ورزشکار ایران، آنها مطمئن بودند که در این مسابقات به مدال می‌رسند.

عبادی در این باره گفت: قبل از اینکه به این مسابقات بیاییم مطمئن بودیم به مدال دست پیدا می‌کنیم، اما فکر نمی‌کردیم این مدال طلا باشد.

وی افزود: بعد از اینکه کلمبیا را شکست دادیم، به این باور رسیدیم که رسیدن به فینال برای ما امکان‌پذیر است.

سایت جهانی به این نکته اشاره کرده که این مدال نخستین مدال طلای ایران در مسابقات جهانی است.

این سایت همچنین در ادامه گزارش خود به مدال زهرا نعمتی و ابراهیم رنجبر اشاره کرده و نوشته است، این دو ورزشکار نتوانسته‌اند مدال طلای جهانی پاراآسیایی را داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7