دكتر چمن گلي: پهلواني ريشه در ايمان، صداقت ،مهرباني و ايثار و فداكاري دارد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


دكتر چمن گلي: پهلواني ريشه در ايمان، صداقت ،مهرباني و ايثار و فداكاري دارد

دكتر چمن گلي: پهلواني ريشه در ايمان، صداقت ،مهرباني و ايثار و فداكاري دارد

دومين جلسه هماهنگي برنامه هاي هفته ترويج فرهنگ پهلواني صبح امروز با حضور اعضاء ستاد استاني به رياست مديركل ورزش و جوانان استان برگزار گرديد.
به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي دومين جلسه هماهنگي برنامه هاي هفته ترويج فرهنگ پهلواني صبح امروز با حضور اعضاء ستاد استاني برگزار كننده برنامه هاي اين هفته مشتمل بر رؤساي ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و رؤساي هيأت هاي ورزش پهلواني و زورخانه اي  سراسر استان و نيز مسئولين ستادي اداره كل ورزش و جوانان اعم از حوزه معاونت فرهنگي، معاونت ورزشي، گروه توسعه ورزش هاي همگاني و روابط عمومي به رياست مديركل ورزش و جوانان استان برگزار گرديد.
عبدا...چمن گلي در اين جلسه با تأكيد بر نقش و جايگاه ارزشمند پهلوانان در رشد و اعتلاء مباني اخلاقي و اسلامي بويژه تبيين اصول و ارزش هاي جوانمردي كه برگرفته از خصايص والاي مولا علي (ع) مي باشد گفت: پهلواني چيزي منحصر به ايام خاص نيست و ما هر چه در ورزش داريم سرانجامش به پهلواني و اخلاق ختم مي شود.
دكتر چمن گلي همچنين افزود: پهلواني ريشه در ايمان و صداقت، مهرباني، ايثار و وفاداري دارد همان خصايصي كه رمز ماندگاري جهان پهلوان تختي، پورياي ولي و ده ها الگوي جاودان اخلاقي در ورزش مي باشد.
مديركل ورزش و جوانان استان در ادامه گفت: پهلوانان هميشه زنده اند و رمز پيداش خصلت هاي بزرگ پهلواني و جوانمردي را مي توان در ايثار و صداقت و مهرباني و ايمان معلم، كارمند، ورزشكار، بازاري، نگهبان و بطور كل در تمامي ابعاد شخصيتي انسان ها در هر مسلكي كه هستند پيدا كرد.
چمن گلي زنده كردن نام و ياد پيشكسوتان ساليان دور و احترام و بزرگداشت پهلوانان امروزي را مسئله اي مهم برشمرد و افزود: اجراي برنامه هاي فاخر همچون شب شعر، كمك به نيازمندان، مراسم هاي گلريزان براي آزادي زندانيان جرايم غير عمد و نيز سركشي به ايتام و دريافتن حال آنان و همنشيني و نثار محبت به سالمندان و ...همه و همه مصداق عيني پهلواني هستند كه ما مي توانيم با تمام خلوص نيت آن ها را به شكل برنامه ريزي شده انجام دهيم.
مديركل ورزش و جوانان با توجه به ايام نامگذاري شده اين هفته گفت: اميدواريم با همدلي و تلاش گسترده بتوانيم برنامه هايي جامع و ارزشمند در اين هفته اجرا كنيم و به نحو شايسته نيز آن را به تمامي بخش هاي جامعه تسرّي بخشيم چرا كه هر جا ورزش و ورزشكار هست پهلواني و جوانمردي هم وجود دارد و رسالت خطير مجموعه اداره كل ورزش و جوانان فقط منحصر به توسعه و تعميم ورزش در ابعاد همگاني و قهرماني نيست بلكه شاخصي بالاتر و ماندگارتر در اهداف والاي ما وجود دارد كه همانا اخلاق و خصلت هاي ارزشمند پهلواني مي باشد.
در اين جلسه ابتدا محبوب محمودزاده معاون فرهنگي و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان به ارائه گزارشي از دستورالعمل ارسالي وزارت ورزش و جوانان و برنامه هاي پيش بيني شده در استان پرداخت و سپس هر كدام از مسئولين ستادي و نيز رؤساي شهرستانها به ارائه نقطه نظرات و پيشنهادات خود در اين زمينه پرداختند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 288
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 294
بازدید ماه : 406
بازدید کل : 13140749
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7