مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: دولت خیلی دوست دارد با تیم های استقلال و پرسپولیس بازی کند.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
مردم می‌توانند این دو تیم را بچرخانند و پول بیاورند
مصطفوی: دولت دوست دارد با سرخابی‌ها بازی کند/ هیچ فسادی در فوتبال وجود ندارد

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: دولت خیلی دوست دارد با تیم های استقلال و پرسپولیس بازی کند.

خبرگزاری فارس: مصطفوی: دولت دوست دارد با سرخابی‌ها بازی کند/ هیچ فسادی در فوتبال وجود ندارد
  •  

، داریوش مصطفوی در جلسه آسیب‌شناسی خصوصی‌سازی اظهار داشت: خصوصی‌سازی تنها برای استقلال و پرسپولیس به درد نمی‌خورد بلکه در کل کشور باید باشد. ما اگر می‌خواهیم این اتفاق بیفتد باید آسیب شناسی صورت بگیرد. دو ورزشگاه به این دو باشگاه بدهند و هیأت مدیره را هم از همین افرادی که در جلسه امروز بودند انتخاب کنند. آنها خودشان پول می‌آورند. اینها احتیاجی به پول دولت ندارند. صاحبان اصلی استقلال و پرسپولیس مردم هستند.

وی ادامه داد: چرا ذوب آهن و سپاهان می‌توانند از بودجه دولتی استفاده کنند و فقط این کار برای سرخابی‌ها مشکل دارد؟ فکر می‌کنم همه دولت‌ها در 36 سال گذشته در این مورد کم کاری داشتند.

وی در مورد اینکه میرزایی گفته است پرسپولیس قبلا خصوصی بوده است عنوان کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم. سازمان خصوصی‌سازی هم می‌خواهد خصوصی‌سازی انجام دهد. درد و دوای فوتبال ما دادن این دو باشگاه به افراد پولدار نیست. خود مردم می‌توانند این دو تیم را بچرخانند و پول بیاورند. ما باید بگوییم آقای دولت شما کنار برو و ما خودمان می‌توانیم این تیم را مدیریت کنیم.

مدیرعامل سابق پرسپولیس عنوان کرد: به اندازه دو هزار سال تخصص در این جلسه نشسته بودند. با این راهی که دولت می‌رود به جز اینکه نظر مردم نسبت به آن عوض شود چیز دیگری اتفاق نمی‌افتد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از این جلسه نتیجه خوبی بیرون می‌آید یا خیر، گفت: فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی بیفتد. اگر این جلسه قدرت دارد حق فوتبال از تلویزیون بگیرد. متأسفانه هیچکس نمی‌تواند این کار را انجام دهد و بیشترین منفعت فوتبال برای تلویزیون است. اگر پیشنهادی که ما داریم قبول کنند دولت یک ریال هم نباید کمک کند. دولت خیلی دوست دارد با این دو تیم بازی کند و دلیلش را هم نمی‌دانم.

مصطفوی در مورد اینکه گفته می‌شود فساد در فوتبال وجود دارد، گفت: اگر کمیسیونی در مجلس این موضوع را بررسی کرده که فسادی در فوتبال وجود دارد چرا برای اعلام آن تعلل می‌کند؟ با قاطعیت می‌گویم فسادی در این رشته وجود ندارد و اینها بهانه است که فوتبال را بیش از این زمین بزنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع به اواخر این دوره مجلس ارتباط دارد یا خیر، گفت: حتما ربط دارد و اگر نداشت زودتر اعلام می‌کردند. چه دست‌هایی پشت پرده وجود دارد؟ به نظر من تعلل شماست که این اتفاقات می‌افتد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 555
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 555
بازدید ماه : 667
بازدید کل : 13141010
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7