چهارمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام سرداران آذربایجان در ارومیه آغاز شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

چهارمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام سرداران آذربایجان در ارومیه آغاز شد

چهارمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام سرداران آذربایجان در ارومیه آغاز شد

چهارمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام سرداران ، نخستین دوره مسابقات بین المللی جام مارال(بانوان) ، نخستین دوره مسابقات بین المللی رعد آسا و نخستین دوره مسابقات بین المللی زیر 14 سال شطرنج از امروز به میزبانی شهر ارومیه آغاز شد.
به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي، این چهار رویداد ورزشی از عصر روز چهاشنبه با همکاری فدراسیون ، هیات شطرنج و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه می یابد.
در این چهار رویداد مهم ورزشی ، شطرنج بازانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران ، جمهوری آذربایجان ، بلاروس ، گرجستان ، هندوستان ، عراق ، لیتوانی ، نروژ ، نیجریه ، روسیه ، ترکیه ، اوکراین و آمریکا شرکت دارند.
شرکت کنندگان بخش مردان در ریتینگ 2100 و بالاتر جدول A ، ریتینگ کمتر از 2100 و بدون ریتینگ جدول B ، بخش بانوان جدول E ، زیر 14 سال جدول C و رعد آسا در جدول D حضور دارند.
در این مسابقات بیش از 400 ورزشکار و میهمان خارجی و داخلی به مدت یک هفته در شهر ارومیه به رقابت می پردازند.
جایزه نقدی این مسابقات 580 میلیون ریال برای بازیکنان دارای ریتینگ 2100 و بالاتر ، 200 میلیون ریال برای بازیکنان دارای ریتینگ کمتر از 2100 و بدون ریتینگ تعیین شده است.
دیگر جوایز این مسابقات 100 میلیون ریال برای بازیکنان رده های سنی کمتر از 14 سال ، 80 میلیون ریال برای بازیکنان مسابقات رعد آسا و 100 میلیون ریال برای مسابقات بانوان(جام مارال) در نظر گرفته شده است.
این رقابتها از امروز چهارشنبه 31 تیر ماه آغاز شده و به مدت یک هفته در محل سالن هتل مروارید ارومیه ادامه می یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: حضور استاد بزرگان و اعضای تیم ملی کشورمان به همراه شطرنج بازان مطرح خارجی موجب بالا رفتن سطح کیفی این دوره از مسابقات شده است.
عبدالله چمن گلی اظهار کرد: امتیازات و رنکینگ این مسابقات برای ورزشکاران ، هیات و فدراسیون شطرنج ایران حائز اهمیت است.
وی افزود: به یقین برای برگزاری چنین مسابقاتی نیاز به کار کارشناسی دقیق تر و آسیب شناسی بیشتری است.
 
چمن گلی گفت: رفع مشکلات بودجه ای و تامین اعتبارات لازم دست اداره کل ورزش و جوانان استان را برای میزبانی مسابقات بین المللی بیشتر باز می کند.
وی ادامه داد: ورزش قهرمانی دارای فاکتورهای بسیاری است که میزبانی مسابقات با کیفیت و کسب تجربه برای میدان داری ورزشکاران استان یکی از مهمترین آن است.
وی ادامه داد: عقد پروتکل همکاری های ورزشی استان با کشورهای همسایه و تفاهم نامه های ورزشی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیونها با سایر کشورها ما را بر آن داشته است که در راستای میزبانی برخی از این رویدادهای مهم پیش قدم باشیم.
چمن گلی گفت: ایجاد ارتباطات فرهنگی ورزشی علاوه بر توسعه ورزش قهرمانی ، تبادل دانش و اطلاعات روز ورزش جهان در بین مربیان و داوران استان و کشور را نیز به همراه دارد.
وی از برگزاری المپیاد شطرنج استان با حضور بیش از 500 ورزشکار در شهریور ماه امسال خبر داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 496
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 496
بازدید ماه : 602
بازدید کل : 13140945
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7