رئیس کنفدراسیون ساواته آسیا گفت:‌ ساواته ایران با رعایت مفاد اساسنامه و حفظ استقلال عملکردی، برنامه‌
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
رئیس انجمن ساواته ایران در گفت‌وگو با فارس:
اتفاق جدیدی برای ساواته ایران رخ نداده است/ ساواته رسما متولی فعالیت خود خواهد بود

رئیس کنفدراسیون ساواته آسیا گفت:‌ ساواته ایران با رعایت مفاد اساسنامه و حفظ استقلال عملکردی، برنامه‌های خود را اجرا خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: اتفاق جدیدی برای ساواته ایران رخ نداده است/ ساواته رسما متولی فعالیت خود خواهد بود
  •  

حمیدرضا حصارکی ، در مورد بازگشت ساواته به زیرمجموعه فدراسیون ورزش‌های رزمی اظهار داشت: ساواته از سال 1386 رسما کار خود را در ایران به مسئولیت بنده آغاز کرده است. در حال حاضر نیز با مباحثی که در مورد انتقال این رشته به زیر مجموعه فدراسیون‌های ورزش‌های رزمی مطرح شده باید بنده به عنوان رئیس این سبک از حقانیت این رشته دفاع کنم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر انجمن ساواته ایران تنها تشکیلات حقوقی است که در ایران با اساسنامه کامل و اختیارات کافی به ثبت رسیده است.با توجه به این صحبت‌ها ساواته تشکیلات غیردولتی و غیرانتفاعی است. از مهمترین مواردی که در اساسنامه به ثبت رسیده گسترش این رشته در کشور، حضور در مسابقات داخلی و قاره‌ای است. برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری در درجات مختلف از دیگر وظایف این رشته است. در واقع به عنوان یک تشکیلات قانونمند به ثبت رسانده‌ایم.

رئیس کنفدراسیون ساواته آسیا در ادامه خاطرنشان کرد: آنچه که مهم است نگاه من به تعامل به مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کشورمان بوده است. به همین دلیل در تمامی این سال‌ها با حفظ اساسنامه خودمان که باید استقلال فنی و اجرایی داشته باشیم.ما تعامل مناسبی با بخش دولتی داشته و خواهیم داشت. با توجه به اینکه اساسنامه کنفدراسیون آسیا در فدراسیون بین‌المللی ساواته به شدت تأکید بر استقلال ساواته دارد و اینکه تشکیلات ملی ساواته در هر کشور باید مستقل باشد و دولت و نهاد ثانوی یا هر فدراسیون دیگری حق دخالت در مسائل فنی، اجرایی، تشکیلاتی، عزل و نصب‌ها ندارد. کما اینکه ماده 4 اساسنامه کنفدراسیون آسیا تأکید می‌کند که اگر دخالت یک مرجع ثانوی در مسائل ساواته اتفاق بیفتد کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی این حق را دارد که ساواته آن کشور را به حالت تعلیق در بیاورد.

حصارکی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: دو سال پیش نامه‌ای به عنوان رئیس کنفدراسیون ساواته آسیا و نایب‌رئیس فدراسیون بین‌المللی خطاب به وزیر ورزش و جوانان به پیوست اساسنامه‌های که وجود داشت درخواست کردم ساواته را در جایگاه مناسب خود از نگاه تعامل و ساختار دولتی تعریف کنند. پیشنهاد ما این بود در شرایط فعلی الگویی که قابل قبول به نظر می‌رسد فدراسیون انجمن‌های بین المللی است چرا که از نظر مالی می‌تواند به این رشته کمک کند.

رئیس کنفدراسیون ساواته ایران در ادامه خاطرنشان کرد: 19 فروردین ماه بعد از پیگیری‌های فراوانی که انجام شد به این نتیجه رسید ساواته کیک‌بوکسینگ، باکو و جوجیتسو فعالیت خود را با انجمن ورزشی ادامه دهند. ساواته چندین ماه قبل ‌تر رسما اعلام کرده بود که ما فعلا با هیچگونه فدراسیون دیگری کار نمی‌کنیم تا این جایگاه تعریف شود. ما از نظر پیوستن به فدراسیون انجمن‌های ورزشی با هزینه خودمان اعزام به مسابقات جهانی فرانسه را انجام دادیم که به جهت آرامش به وجود آمده حاشیه‌هایی که تمام شده بود توانستیم یکی از بهترین نتایج ساواته را کسب کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: در شرایط فعلی صحبت‌هایی شنیده می‌شود و فعالیت انجمن‌ها باید در فدراسیون دیگری فعالیت کنند. ضمن احترام به تصمیمات مسئولان وزارت ورزش اما این نکته را متذکر می شوم برای ساواته اتفاق جدیدی رخ نداده است و در راستای قوانین بین‌المللی این نکته را رسما اعلام می‌کنم تا زمانی که تشکیل فدراسیون مستقل ساواته همین طور که در بسیاری از کشورها اتفاق افتاده انجمن ساواته ایران بدون آنکه با فدراسیون دیگری کار کند رأسا متولی ساواته است و همچنان برنامه‌های داخلی، بین‌المللی خود را با احترام به سایر فدراسیون‌های رزمی دیگر به پیش خواهد برد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 282
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 282
بازدید ماه : 394
بازدید کل : 13140737
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7