معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش از اختصاص 10 تا 15 میلیارد تومان به 8 فدراسیون المپیکی و فدراسیون‌ه
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
هاشمی به فارس خبر داد
اختصاص 10 تا 15 میلیارد به فدراسیون‌های المپیکی و کسب سهمیه

معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش از اختصاص 10 تا 15 میلیارد تومان به 8 فدراسیون المپیکی و فدراسیون‌هایی که برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند خبر داد.

خبرگزاری فارس: اختصاص 10 تا 15 میلیارد به فدراسیون‌های المپیکی و کسب سهمیه
  •  

، با توجه به مشکلات مالی فدراسیون‌ها برای حضور در المپیک ریو و کسب سهمیه المپیک معاونت مالی وزارت ورزش در تلاش است مشکل فدراسیون‌های المپیکی و فدراسیون‌هایی که برای کسب سهیمه تلاش می‌کنند را حل کند.

مناف هاشمی معاون مالی وزیر ورزش در گفت‌وگو با فارس در اینباره گفت: ما 10 تا 15 میلیارد تومان هفته آینده به فدراسیون‌های المپیکی و فدراسیون‌هایی که برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند تخصیص می‌دهیم این اتفاق با حمایت دولت تدبیر و امید رخ داده است. بعد از تخصیص بودجه واریزی جدیدی هم به سایر فدراسیون‌ها خواهیم داشت.

وی افزود: این مبلغ اختصاصی برای فدراسیون‌های تکواندو، کشتی، وزنه‌برداری، دوومیدانی، تیراندازی، والیبال، بوکس و تیراندازی با کمان است. تلاش ما این است که برای یکی دو ماه مشکل این فدراسیون‌ها حل شود تا با کمک تخصیصی که کمیته ملی المپیک گرفته بتوانیم به سایر فدراسیون‌ها هم کمک کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 175
بازدید کل : 13140518
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7