قایقرانان ملی پوش: خداحافظی محسن شادی وظیفه ما را سنگین تر کرده است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

قایقرانان ملی پوش: خداحافظی محسن شادی وظیفه ما را سنگین تر کرده است

قایقرانان ملی پوش: خداحافظی محسن شادی وظیفه ما را سنگین تر کرده است

 قایقرانان ملی پوش روئینگ دو نفره اعلام کردند: خداحافظی محسن شادی از عضویت تیم ملی وظیفه ما را برای ادامه راه این قهرمان صاحب نام چند برابر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، فرهاد کربلای قلی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محسن شادی یکی از قهرمانان صاحب نام ایران در میادین جهانی و آسیایی و افتخاری از خطه آذربایجان غربی بوده که نبود وی خلاء بزرگی برای قایقرانی ایران است.
وی که به همراه برادرش فرزاد کربلای قلی زاده به تازگی از مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان بازگشته است ، اظهار کرد: حضور در این رقابتها بهترین فرصت برای کسب تجربیات بیشتر و رقابت با حریفان قدرتمند جهانی بود.
قلی زاده گفت: تیم روئینگ ایران در سطح آسیا یکی از برترین قدرتها به شمار می رود ولی در مسابقات جهانی حریفانی از کشورهای مجارستان ، آمریکا ، ایتالیا ، هلند و آفریقای جنوبی بیشترین و سخت ترین رقابت را با ما داشتند.
وی ادامه داد: من و بردارم در رشته دو نفره تک پاروی این مسابقات تا مرحله فینال گروه ب پیش رفتیم ولی موفق به صعود به مراحل بالاتر نشدیم.
این ورزشکار موفق نقده ای گفت: چهار روز دیگر اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ به میزبانی استان زنجان و در شهرستان ابهر برگزار می شود و ورزشکاران دعوت شده برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا که شهریور ماه در پکن چین برگزار می شود ، آماده می شوند.
قلی زاده در ادامه توجه مسوولان و بخش خصوصی برای حمایت از قایقرانی آذربایجان غربی را ضروری دانست و گفت: تربیت بازیکنان جوان و پشتوانه سازی برای آینده این رشته نقش مهمی برای حضور مداوم ورزشکاران استان در عضویت تیم های ملی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
****
برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا آمادگی داریم
فرزاد کربلای قلی زاده نیز در این گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: من و برادرم مدت شش سال است به طور حرفه ای در خدمت و عضویت تیم ملی روئینگ دو نفره کشورمان هستیم و چندین مدال آسیایی و جهانی برای ایران اسلامی کسب کرده ایم.
وی اظهار کرد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم و در ادامه نیز تا شهریور ماه امسال در اردوها خواهیم بود و بر اساس برنامه ریزی فدراسیون و کادر فنی تیم ملی یک ماه قبل از مسابقات آسیایی به اردوی خارج از کشور اعزام می شویم.
قلی زاده گفت: محسن شادی به عنوان اولین ورزشکار مدال آور جهانی و المپیک آسیایی افتخارات غرورآفرینی برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است و خداحافظی و نبود وی در معیت تیم ملی، ما را بر آن وا می دارد که برای حفظ جایگاه این قهرمان ملی تلاش مضاعفی به کار ببریم.
فرهاد و فرزاد قلی زاده کربلایی دو ورزشکار از شهرستان نقده از سال 88 در معیت تیم ملی قایقرانی هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 13140481
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7