دارنده نشان طلای بازی های آسیایی اینچئون گفت: کاری به هیچ چیزی ندارم و تمرکزم را گذاشته ام تا سومین
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
استفاده از فنون کشتی برای ما آسان‌تر است
سیفی: روی سومین مدال جهانی تمرکز کرده‌ام/ ووشو و کشتی شباهت زیادی به هم دارند

دارنده نشان طلای بازی های آسیایی اینچئون گفت: کاری به هیچ چیزی ندارم و تمرکزم را گذاشته ام تا سومین مدال مسابقات جهانی را کسب کنم.

خبرگزاری فارس: سیفی: روی سومین مدال جهانی تمرکز کرده‌ام/ ووشو و کشتی شباهت زیادی به هم دارند
  •  

محسن محمدسیفی ، درمورد زمان آغاز اردوهای تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی اندونزی، گفت: ما معمولاً بعد از مسابقات بزرگ 2 تا 3 ماه استراحت می‌کردیم و پس از آن اردوهای تیم ملی آغاز می شد، اما بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون ووشوکاران تنها به حضور در مسابقات لیگ و بعد از آن به استراحت پرداختند. بعد از پایان لیگ تا زمان آغاز اردوها نزدیک به 6 تا 7 ماه دارند.

وی در ادامه افزود: سال 92 یکی از پرمسابقه‌ترین سال تاریخ ووشو بود. ووشوکاران سه رویداد مهم را پیش رو داشتند، اما امسال فقط قهرمانی جهان را پیش رو داریم و حداقل نکته مثبت این فاصله زمانی این بود که ملی پوشان استراحت خوبی را داشتند.

سیفی درمورد شرایط تمرینات خود گفت: تقریبا یک ماه و نیم است استارت تمریناتم را به صورت جدی آغاز کرده‌ام و به 60 درصد آمادگی‌ام رسیده‌ام و مابقی آمادگی بر عهده کادرفنی در اردوهای تیم ملی است.

دارنده نشان طلای بازی‌های آسیایی اینچئون، اظهار داشت: به دنبال کسب سومین مدال طلای مسابقات جهانی هستم و در این مدت تمام تمرکزم را برای کسب سومین مدال جهانی گذاشته‌ام. کاری به چیزی ندارم و هر وقت که تصمیم گرفته‌ام وارد اردو شوم تنها به مدال طلا فکر کرده‌ام.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما با حضور یک مربی کشتی در کادر فنی تیم ملی ووشو موافق هستید یا خیر، گفت: شنیده‌ام مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشتی به کادر فنی تیم ملی اضافه شده‌ و به نظرم این فکر خوبی بوده است؛ چرا که ما در اینچئون شاهد بودیم به ضرباتی که ما به حریفانمان می‌زدیم امتیازی به ما داده نمی‌شد، اما اگر ووشوکاران با برخی از فنون کشتی آشنا باشند می‌توانند فن را چاشنی ضربه زدن کنند و امتیاز بگیرند.

سیفی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم بچه‌ها فنون درگیری در کشتی را به خوبی یاد بگیرند و در مسابقات اجرا کنند. البته این اتفاق باید در سنین نوجوانان، جوانان رخ بدهد؛ چرا که تغییر دادن شاکله بزرگسالان خیلی سخت است، اما اگر این اتفاق از رده‌های پایه رخ بدهد به خوبی می‌توان این فنون را در بین آنها جا انداخت.

وی در مورد شباهت رشته کشتی با ووشو گفت: خیلی از فنون کشتی به ووشو شباهت دارد، اما ما کارمان آسان‌تر است؛ چرا که دستکش و کلاه داریم و با استفاده از دستکش به خوبی می‌توانیم برخی از فنون کشتی را در حین مبارزه بهتر اجرا کنیم.

سیفی در پاسخ به این سؤال که آیا ووشوکاران هم می‌توانند با شباهتی که این دو رشته با هم دارند یک روزی در کشتی هم فعالیت کنند، گفت: رشته کشتی خیلی سخت‌تر از ووشو است؛ چرا که آنها ریزه‌کاری‌های این رشته را می‌دانند، اما ما فقط برخی از فنون کشتی را می‌دانیم و کار کردن در این رشته برای ما سخت است. به هر حال هر کسی در رشته‌ای که فعالیت می‌کند تبحر خاصی دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 411
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 411
بازدید ماه : 517
بازدید کل : 13140860
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7