کاپیتان تیم ملی معتقد است دیدار با کویت آسان نیست.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


کاپیتان تیم ملی معتقد است دیدار با کویت آسان نیست.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، جواد نکونام – کاپیتان تیم ملی پیش از دیدار با کویت در کنفرانس مطبوعاتی این دیدار روبروی رسانه های کویت نشست.
نکونام صحبتهای خود را اینگونه آغاز کرد: بسیار خوشحالم که به کویت آمده ایم و این اولین باری نیست که من مقابل کویت بازی می کنم و از بازیکنان و نحوه کار تیمی آنها به خوبی آگاه هستیم و بازی آنها را آنالیز کرده ایم و تمرینات خوبی را در کنار سایر بازیکنان در خصوص این بازی انجام داده ایم و امیدوارم بتوانیم خواسته های کادر فنی را در زمین مسابقه انجام دهیم و متاسفانه چمن بد ورزشگاه الکویت تاثیر بدی روی بازی بازیکنان تیم ملی خواهد داشت، اما همه ما با انگیزه و آمادگی کامل به زمین مسابقه خواهیم آمد.
کاپیتان تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگاری که در مورد تیم های قبلی وی و استقلال و سپاهان و نتایج آنها در لیگ قهرمانان آسیا بدست آمده بود Tگفت: بازی ملی برای همه ما متفاوت است و البته من با نظر شما موافق نیستم و تیم استقلال توانست بازی با العین را با پیروزی به پایان ببرد و سپاهان هم در بازی اول خود در فولادشهر با اقتدار حریف خود را شکست داد و ذهنیت ما در مورد بازی با کویت مانند بازی با لبنان است و با همان انگیزه به اینجا آمده ایم.
 
چـاپ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 151
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 13140600
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7