رئیس فدراسیون جودو در واکنش به بازگشت سیدمحمودرضا میران به تیم ملی جودو گفت: میران از سرمایه‌ها و قه
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

سیاست اعزام جودوکاران به مسابقات مختلف متفاوت است
رستگار:‌ بازگشت میران به تیم ملی یک تصمیم فردی است/ اعتقادی به پرداخت حقوق نداریم

رئیس فدراسیون جودو در واکنش به بازگشت سیدمحمودرضا میران به تیم ملی جودو گفت: میران از سرمایه‌ها و قهرمانان خوب جودوی ایران است، اما تصمیم او برای بازگشت به تیم ملی یک تصمیم فردی است.

خبرگزاری فارس: رستگار:‌ بازگشت میران به تیم ملی یک تصمیم فردی است/ اعتقادی به پرداخت حقوق نداریم
  •  

 در مورد اعزام دو جودوکار به مسابقات جایزه بزرگ مغولستان اظهار داشت: تنها راه کسب سهمیه در جودو حضور مستمر ورزشکاران در مسابقات مختلف است و هیچ راه دیگری برای رسیدن به المپیک برزیل نداریم. با سطح فعلی تیم ملی جودوی ایران علیرغم مشکلات زیاد مالی که داریم هفته گذشته مقدمات اعزام جواد محجوب و سعید مولایی را فراهم کردیم حالا قرار است این دو ورزشکار به همراه سرمربی راهی مسابقات جایزه بزرگ مغولستان شوند.

وی در ادامه در مورد اعزام این دو جودوکار به مسابقات روسیه عنوان کرد: تیم ملی جودو سه روز بعد از مسابقات اردوی مشترک در مغولستان برگزار خواهد کرد و پس از بازگشت جودوکاران را به مسابقات گرنداسلم روسیه اعزام می‌کنیم. روسیه آخرین رقابت برای کسب سهمیه المپیک قبل از آغاز مسابقات جهانی است و پس از آن ملی‌پوشان 40 روز تا مسابقات جهانی بعد از روسیه فرصت دارند تا تمرینات خود را پیگیری کنند و در قزاقستان وارد تاتامی جهانی شوند.

رستگار در پاسخ به این سوال که آیا برای مسابقات جهانی فدراسیون تیم ملی را با ترکیب کامل اعزام خواهد کرد یا باز هم به صورت گلخانه‌ای نفرات به این مسابقات اعزام می‌شوند، گفت: در مورد تیم اعزامی به مسابقات جهانی هنوز به جمع‌ بندی نهایی نرسیده‌ایم. قرار است در شورای فنی این موضوع مطرح شود و در مورد آن تصمیم‌گیری شود اما به طور کلی سیاست فدراسیون در مورد مسابقات قهرمانی جهان و مسابقات آسیایی کاملا با سیاست اعزام جودوکاران به مسابقات گرندپری و اسلم متفاوت است. به خاطر همین هنوز به این جمع‌بندی نرسیده‌ایم که تیم با چه تعداد و چه ترکیبی به قزاقستان اعزام شود.

رئیس فدراسیون جودو در خصوص اینکه میران اخیرا تصمیم به بازگشت به تیم ملی جودو گرفته است و گویا تمرینات خود را در اردوی تیم ملی نیز آغاز کرده است، عنوان کرد:‌ میران از سرمایه ها و قهرمانان خوب جودوی ایران است. او علاوه بر افتخارآفرینی در جودو 4 دوره کمربند پهلوانی را کسب کرده است. حفظ حرمت و جایگاه او بسیار برای ما مورد اهمیت است. اینکه تصمیم گرفته به تیم ملی بزرگسالان بازگردد یک تصمیم فردی است. من تنها جمله‌ای که می‌توانم بگویم این است که سوابق گذشته نشان داده اکثر قهرمانان بازنشسته زمانی که حال و هوای بازگشت به تیم ملی را دارند معمولا نتوانستند نتیجه مطلوب کسب کنند و بازگشت آنها موفقیت‌آمیز نبوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 178
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 178
بازدید ماه : 284
بازدید کل : 13140627
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7