جلسه معارفه معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، برگزار شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

جلسه معارفه معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، برگزار شد

جلسه معارفه معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، برگزار شد

با حضور وزیر ورزش و جوانان، معارفه معاون جدید ساماندهی امور جوانان صبح امروز برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در جلسه معارفه رستمی  معاون جدید ساماندهی امور جوانان، دکتر گودرزی، ضمن پاسداشت ماه رمضان، از زحمات بی دریغ و صادقانه دکتر گلزاری در زمان تصدی پست معاونت امور جوانان، تشکر کرد و گفت:امیدوارم همه در مسیر خیر و توفیق روز افزون برای خدمت در عرصه جوانان گام برداریم.
وزیر ورزش و جوانان افزود: جایگاه جوانان برای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور و مجموعه مدیران و تصمیم گیران کشور مهم است.
وی اضافه کرد: جامعه ما  به تعبیری بسیار جوان است و ما باید به دغدغه‌هایی که مربوط به جوانان جامعه است، توجه کنیم. البته وزارتخانه‌های مختلفی از جمله آموزش و پرورش، آموزش عالی، وزارت ارشاد، وزارت کار و...این مسئولیت را بر دوش دارند. تمام بخش‌های اقتصادی دولت، همه آن ها یک بخش از وظایفشان مربوط به جوانان جامعه ما است اما در عین حال این وزارتخانه‌ هم وظیفه خاصی را نسبت به جوانان بر عهده دارد و باید با کمک سایر وزارتخانه‌ها به‌ویژه به مسئله جوانان و حل مشکلات آن ها بپردازد.
دکتر گودرزی از همه کارشناسان حوزه ستادی و استان ها خواست که با همکاری همه جانبه ، سکانداران جدید کشتی جوانان را یاری و همراهی کنند تا انشالله این بخش به جایگاه شایسته خود دست یابد.
محمدرضا رستمی معاون جدید ساماندهی امور جوانان نیز در سخنان کوتاهی از اینکه مورد اعتماد دکتر گودرزی قرار گرفته و امور جوانان کشور به او سپرده شده سپاسگزاری کرد و گفت: امیدوارم با کمک همه جانبه همکاران عزیز بتوانیم جوابگوی این اعتماد بزرگ باشیم.
معاون ساماندهی امور جوانان از زحمات دکتر محمود گلزاری در دو سال گذشته تشکر کرد و گفت: آنچه که بنده درک می کنم این است که ما در عرصه ساماندهی امور جوانان باید یک اتاق فکر قوی برای دولت باشیم تا مسیر حرکت استراتژیک دولت برامده از آرا آنها را در عرصه جوانان ترسیم کنیم.
وی تصریح کرد: امیدوارم که با راهکارهای جدید و رفتار مسئولانه همه دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان خون تازه ای در این پیکره جریان یابد
معاون ساماندهی امور جوانان جذب مشارکت جوانان در عرصه تصمیم سازی را مورد تاکید دوباره قرار داد و گفت: باید در جهت ارتقای سطح مشارکت جوانان در عرصه های تصمیم سازی به نتیجه ای مطلوب برسیم و بتوانیم این سرمایه انسانی عظیم و کارآمد را در جهت بالابردن سطح موفقیت مدیریتمان بکار گیریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 155
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 13140610
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7