به ميمنت سيزدهم رجب كلنگ احداث دو پروژه ورزشي در مياندوآب و شاهين دژ به زمين زده شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

 


به ميمنت سيزدهم رجب كلنگ احداث دو پروژه ورزشي در مياندوآب و شاهين دژ به زمين زده شد

به ميمنت سيزدهم رجب كلنگ احداث دو پروژه ورزشي در مياندوآب و شاهين دژ به زمين زده شد

 با حضور مديركل ورزش و جوانان استان و نماينده مردم شريف مياندوآب، شاهين دژ و تكاب در مجلس شوراي اسلامي و مسئولين شهرستاني كلنگ دو پروژه ورزشي در شهرستان هاي شاهين دژ و مياندوآب به زمين زده شد.

به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي روابط عمومي آيين كلنگ زني احداث سالن ورزشي كوي تقي آباد شهرستان مياندوآب با حضور حجت الاسلام و المسلمين بيگي نماينده شهرستانهاي مياندوآب، شاهين دژ و تكاب در مجلس شوراي اسلامي، علي خليلي مديركل ورزش و جوانان استان، مطلبي فرماندار و اسماعيل پوررييس اداره ورزش وجوانان شهرستان مياندوآب و جمعي از مسئولين شهرستان و اهالي کوي تقي برگزار گرديد.
علي خليلي مديركل ورزش و جوانان استان در اين مراسم با تشكر از زحمات كاركنان و مهندسين حوزه نظارت فني بر اماكن ورزشي و تبريك به اهالي کوي تقي آباد بخصوص جوانان و ورزشكاران اين منطقه، گفت: امسال به فضل الهي کلنگ زني 6 پروژه عمراني را در استان شاهد خواهيم بود که امروز نيز به ميمنت خجسته سالروز ولادت مولي الموحدين علي (ع)  شاهد دومين پروژه در اين شهرستان و كلنگ زني پروژه سالن ورزشي كوي تقي آباد شهرستان مياندوآب هستيم كه با مساحت 625 متر مربع و اعتباري بالغ بر 650 ميليون تومان احداث خواهد شد که اميد است با تخصيص بموقع اعتبارات و همّت اداره فني و مهندسي و پيمانکار پروژه  در آينده اي نزديك  شاهد افتتاح آن باشيم .
در اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين بيگي نماينده شهرستانهاي  مياندوآب، شاهين دژ و تكاب در خانه ملّت طي سخناني با تبريك 13رجب سالروز  ولادت مولود کعبه حضرت علي (ع) ، تلاش و همدلي در راه خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و ملت قهرمان اين مرزبوم و بويژه  مردم شهيد پرور  وخون گرم شهرستان  مياندوآب و کوي تقي آباد را وظيفه اي مقدس و ارزشمند دانسته و ابراز اميدواري نمود كه با تلاش و عزمي جهادين همه در راستاي اعتلا و سربلندي كشور و تحقق شعار امسال كه از سوي رهبر معظم انقلاب به سال دولت و ملّت، همدلي و همزباني نامگذاري گرديده بكوشند.
همچنين علي خليلي و حجت الاسلام و المسلمين بيگي با حضور در شهرستان شاهين دژ كلنگ احداث جايگاه ويژه مسئولين و نيز رختكن و سرويس هاي زمين چمن فوتبال اين شهرستان را به زمين زدند.
در مراسم كلنگ زني اين پروژه كه با حضور علي خليلي مديركل ورزش و جوانان، حجت الاسلام و المسلمين بيگي نماينده مردم شريف مياندوآب، شاهين دژ و تكاب در مجلس شوراي اسلامي، بني اردلان رئيس اداره ورزش و جوانان و تني چند از مسئولين و جامعه ورزشي شهرستان شاهين دژ برگزار گرديد، كلنگ احداث جايگاه ويژه مسئولين و رختكن و سرويس هاي زمين چمن فوتبال شاهين دژ با اعتباري بالغ بر 450 ميليون تومان به زمين زده شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 13140519
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7