گزارش فارس از اختلاف دبیرکل و کی‌روش که پای برانکو و تیم امید هم به آن باز شد جهانبخش و سردار؛ آزمون
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
گزارش فارس از اختلاف دبیرکل و کی‌روش که پای برانکو و تیم امید هم به آن باز شد
جهانبخش و سردار؛ آزمون بزرگ فدراسیون/ آقای مربی! تیم امید هم بخشی از منافع ملی ایران است

فدراسیون فوتبال ایران با سرمربی تیم ملی برای استفاده از ۲ بازیکن در تیم امید دچار چالش شده اما کی‌روش باید نشان بدهد همچنان منافع ملی فوتبال ایران را بر همه چیز ترجیح می‌دهد.

خبرگزاری فارس: جهانبخش و سردار؛ آزمون بزرگ فدراسیون/ آقای مربی! تیم امید هم بخشی از منافع ملی ایران است

، کارلوس کی‌روش روز گذشته در نشست خبری خود گفت که به سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تیم ملی نیاز دارد تا از آنها در دو دیدار دوستانه با شیلی و سوئد استفاده کند. او گفت در همه جای دنیا اولویت با تیم ملی بزرگسالان است اما نگفت که در کجای دنیا لیگ را 50 روز به خاطر جام ملت‌های آسیا تعطیل می‌کنند؟! کدام فدراسیون فوتبال در دنیا است که تیم المپیکی خود را برای حضور در بزرگ ترین تورنمنت ورزش جهان نادیده می گیرد؟ هنوز فراموش نکرده ایم که ستاره های بزرگ جهان چه در قدیم و چه در این سال های نه چندان دور از جمله کلینزمن، فولر، بکن بائر، کرسپو، مسی، رونالدینیو، توز، اوزیل و ....به تیم های امید کشورشان در لحظات حساس کمک کرده اند.

اما کی‌روش حتما می‌داند که نتایج تیم امید برای فوتبال‌دوستان ایرانی مهم است چون 40 سال است به المپیک نرفته‌ایم و همه می‌خواهند که این حسرت بزرگ فوتبالی به پایان برسد بنابراین همه فوتبال ایران در خدمت تیم امید قرار گرفته‌اند تا این تیم در دیدارهای مقدماتی‌اش در المپیک موفق شود و طلسم 40 ساله را بشکند.

اگر قبل از جام جهانی و جام ملت‌های آسیا کی‌روش مدام صحبت از منافع ملی فوتبال ایران می‌کرد اکنون باید نشان بدهد که به آن حرف‌ها در عمل پایبند است و باید قید حضور جهانبخش و آزمون را برای حضور در دیدارهایی دوستانه بزند تا آنها در مسابقاتی به مراتب مهم‌تر و حساس‌تر به میدان بروند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 374
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 374
بازدید ماه : 480
بازدید کل : 13140823
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7