دومین روز گردهمایی مشترک معاونین وزارت، مدیران کل ستادی و مدیران کل استان ها؛ دکتر خادم: مدیران ورزش
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

 


دومین روز گردهمایی مشترک معاونین وزارت، مدیران کل ستادی و مدیران کل استان ها؛ دکتر خادم: مدیران ورزش ایران از با اخلاق ترین ها هستند

دومین روز گردهمایی مشترک معاونین وزارت، مدیران کل ستادی و مدیران کل استان ها؛ دکتر خادم: مدیران ورزش ایران از با اخلاق ترین ها هستند

 معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: مدیرانی که در دو حوزه ورزش و جوانان در سطح کشور کار می کنند از قدرترین، بافرهنگ ترین و با اخلاق ترین افراد هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیر رضا خادم که در  گردهمایی معاونین وزارت، مدیران کل ستادی و مدیران کل استان ها در هتل المپیک تهران سخن می گفت، با ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت خود، افزود: در طول سال جاری 24 انتخاب در سطح مدیران کل صورت گرفت که 50 درصد آنها از بدنه وزارت ورزش و جوانان و نیمی دیگر، افراد تحصیلکرده این حوزه بودند.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها تصریح کرد: از 24 مدیر انتخاب شده 12 نفر  لیسانس، 10 نفر فوق لیسانس و 2 نفر در مقطع دکترا هستند. همچنین 15 نفر تحصیلکرده تربیت بدنی، 4 نفر تحصیلکرده در حوزه مدیریت و 5 نفر سایر رشته ها هستند که از جنبه سیاسی نیز عمدتا افرادی با نگرش معتدل هستند.
وی افزود: مهمترین ملاک انتخاب ما برای این افراد این بود که ترجیحا پرسنل وزارت،  تحصیلکرده تربیت بدنی، نیروهای بومی استان، ورزشکاران رشته های مختلف و دارای سوابق ورزشی و سابقه مدیریت ورزشی باشند.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها ادامه داد: در این معاونت می خواهیم جدا از گزارش سالانه درخصوص عملکرد مدیران استان ها، به شاخص هایی برسیم که به صورت ماهایانه ارزیابی داشته باشیم.
وی هدف از انجام این کار را ایجاد زمینه ای برای ارزیابی و رقابت سالم عنوان کرد تا مدیران استانی که موفقیتی کسب کرده اند مورد تشویق و آنهایی که دچار ضعف هستند مورد حمایت قرار گیرند.
 خادم در این نشست با مورد توجه قرار دادن جذب بخش خصوصی و خیرین ورزشیار برای ورود در حوزه ورزش اظهار داشت: باید اهداف انتفاع مالی آنهایی که بحث سرمایه گذاری در ورزش را دارند مدنظر باشد و در عین حال خیرینی که می خواهند به ورزش ورود کنند تشویق شوند.
وی افزود: مدیرانی که امروز به عنوان نمایندگان وزارت ورزش و جوانان در سطح کشور کار می کنند جزو قدرترین، بافرهنگ ترین و با اخلاق ترین افراد هستند و جزو مدیران خوب با فرهنگ و هنجار مدار کل نظام ورزش ما به حساب می آیند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 740
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 746
بازدید ماه : 858
بازدید کل : 13141201
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7