داور با تاخیر به صحنه‌ها می‌رسید و روی اعصاب بازیکنان ما بود درخشان: پرسپولیس فراز و نشیب زیادی دارد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
داور با تاخیر به صحنه‌ها می‌رسید و روی اعصاب بازیکنان ما بود
درخشان: پرسپولیس فراز و نشیب زیادی دارد/ خسته بودیم و به تراکتورسازی باختیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ به دلیل بازی سنگینی که در تاشکند انجام داده‌ بودیم، امروز مقابل تراکتورسازی سنگین بودیم و بازی را باختیم.

خبرگزاری فارس: درخشان: پرسپولیس فراز و نشیب زیادی دارد/ خسته بودیم و به تراکتورسازی باختیم

، حمید درخشان، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از پایان دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز به تیم تراکتورسازی تبریک می گویم. بازی از نظر من کیفیت خوبی نداشت، به دلیل اینکه بازی سنگینی در تاشکند انجام داده بودیم و بازیکنان سنگین بودند و به همین خاطر تغییراتی در زمین دادم.

وی ادامه داد: نفرات جایگزین خیلی کیفیت بالایی نداشتند تا راضی باشم اما در مجموع بازی خوبی بود. انتظارات من از این بازی بیشتر بود اما آمدن مسافت زیاد و بازی سنگینی که کردیم مزید علت شد.

سرمربی پرسپولیس گفت: داوران گاهی تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار می‌گیرند.باید حرفه ای تر فکر کنیم اما در مجموع بازی خیلی دلچسبی نبود. فوتبال گاهی قسمتش این است اما امیدوارم روند رو به جلوی ما بهتر شود.

، حمید درخشان در ادامه درباره دلیل باخت پرسپولیس به تراکتورسازی افزود: فشار بازی‌ها و خستگی باعث می‌شود که تمرکز بازیکنان از بین برود و بازیکنان اشتباه فردی می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود تا یک بازیکن صلابت همیشگی را نداشته باشد و در انجام کارهای فنی نتواند موفق عمل کند. اشتباهات فنی و فردی در تیم ما امروز زیاد بود و در خط دفاع، هافبک و مهاجم اشتباهاتی داشتیم اما به هر حال از بازیکنانم تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند و دویدند هرچند که خستگی و فشار زیاد باعث شد تا اشتباه کنیم و این اشتباه باعث باخت ما شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان پرسپولیس علاوه بر نتیجه اخلاق را هم باختند خاطرنشان کرد: من به گونه‌ای دیگری به این قضیه نگاه می‌کنم. وقتی خستگی بازیکنان زیاد می‌شود تمرکز بازیکنان از دست می‌رود و اتفاقاتی می‌افتد ولی داور روی اعصاب بازیکنان ما بود و این خستگی زیاد باعث شد تا مسائلی در زمین بازی رخ دهد و بازیکنان از حالت طبیعی خارج شوند اما با قاطعیت می‌گویم که اولویت بازیکنان من اخلاق‌مداری است و مطمئن هستم در آینده دیگر از این اتفاق‌ها رخ نمی‌دهد اما این خستگی‌ها گاهی باعث می‌شود تا بازیکن دست به کاری بزند که البته درست نیست و امیدوارم دیگر چنین اتفاق‌هایی رخ ندهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 188
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 188
بازدید ماه : 294
بازدید کل : 13140637
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7