نائب قهرماني شهرداری ارومیه در مرحله چهارم لیگ کشور
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نائب قهرماني شهرداری ارومیه در مرحله چهارم لیگ کشور

نائب قهرماني شهرداری ارومیه در مرحله چهارم لیگ کشور

 تیم والیبال ساحلی شهرداری ارومیه نایب قهرمان مرحله چهارم رقابتهای لیگ برتر کشور شد.

به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي به نقل از ایرنا، مرحله نیمه نهایی و نهایی چهارمین مرحله لیگ ساحلی سال 93 روز سه شنبه در زمین های ساحلی جزیره کیش پیگیری شد و تیم های شهرداری ارومیه و مجتمع شهید معتمدی تهران با شکست حریفان خود به دیدار نهایی این رقابت ها صعود کردند.
در نخستین مسابقه شهرداری ارومیه با ترکیب بهمن سالمی و رحمان رئوفی در برابر دانشگاه آزاد اسلامی الف با ترکیب پرویز فرخی و آق محمد سلاق قرار گرفت و 2 بر صفر با امتیازهای ٢١ بر ١٦ و 27 بر 25 این تیم را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.
در دیگر مسابقه این مرحله مجتمع شهید معتمدی تهران با ترکیب آرش وکیلی و بهنام توکلی) 2بر 1 دانشگاه آزاد اسلامی ب با ترکیب صابر هوشمند و عباس پور عسگری را شکست داد و حریف تیم شهرداری ارومیه در دیدار نهایی شد.
دانشگاه آزاد اسلامی ب در ست دوم 23 بر 21 پیروز شد، اما در ست های اول و سوم 21 بر 16 و 16 بر 14 مغلوب حریف خود شد تا برای کسب مقام سوم عصر امروز به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی الف برود.
در دیدار فینال تیم شهرداری ارومیه در عین شایستگی با نتیجه 2 بر صفر و امتیازات 21 بر 16 و 21 بر 15 از حریف خود مجتمع شهید معتمدی تهران شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی رسید.
مرحله پنجم و نهایی لیگ برتر والیبال ساحلی از روز جمعه این هفته به میزبانی کیش آغاز می شود و شهرداری ارومیه با دو تیم الف و ب در این رقابتها حضور می یابد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7