مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو استان برگزار شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو استان برگزار شد

مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو استان برگزار شد

 نایب رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور گفت: عضویت در کنوانسیون اسپورت آکورد که نقش حمایتی بسیار موثر از فدراسیون های ورزشی را دارد مهمترین هدف مسئولان فدراسیون و وزرات ورزش ایران است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی و به نقل از خبرگزاری ایرنا، 'رضا محمد باقرزاده' روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی آذربایجان غربی افزود: رشته ورزشی کونگ فو ووتا (تووآ سابق) یک رشته کاملا ایرانی و ملی است و تمام عزم و همت ما در راستای ثبت این رشته در کنوانسیون اسپورت آکورد و فدراسیون جهانی متمرکز است.
وی اظهار کرد: 'کنوانسیون اسپورت آکورد' یک سازمان بین المللی با نیم قرن سابقه است و نهادی است که از سوی کمیته بین المللی المپیک به رسمیت شناخته شده و فدراسیون ها و کنفدراسیون های ورزشی سراسر جهان را گردهم می آورد و نقش عمده ای در برگزاری مسابقات جهانی رشته های خارج از المپیک دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 558
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 558
بازدید ماه : 664
بازدید کل : 13141007
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7