رگزاری 2 تا 3 انتخابات فدراسیون تا پایان سال 93 دکترسجادی: هر کسی که در مجمع انتخاباتی رای بیاورد مو
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

برگزاری 2 تا 3 انتخابات فدراسیون تا پایان سال 93
دکترسجادی: هر کسی که در مجمع انتخاباتی رای بیاورد مورد حمایت مااست
معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: تا پایان سال انتخابات دو تا سه فدراسیون را برگزار می‌کنیم؛ ولی با توجه به فرصت 15 روزه از 15 اسفند نمی‌توانیم انتخابات فدراسیونی را برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید نصرالله سجادی امروز شنبه 25 بهمن ماه پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال، با بیان این که ازهرکسی که مجمع به آن رای دهد حمایت می‌کنیم، گفت: مثل تمامی کاندیداها که رای آوردند از سید ابوالحسن مهدوی که از خانواده هندبال است و سال‌ها در بخش‌های مختلف فعالیت داشته است حمایت می کنیم؛ باید به وی کمک شود تا در 4 سال آینده گام‌های خوبی برای این رشته برداشته شود.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا نماینده هیات استان تهران با توجه به برگزاری انتخاباتش حضور نداشت، اظهار داشت: هیات هندبال استان تهران نتیجه انتخاباتش را اعلام نکرده بود برای همین نماینده آن ها نتوانست در انتخابات فدراسیون حضور داشته باشد.
دکتر سجادی با اشاره به اتمام واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی تا پایان سال، گفت: مزایده باشگاه های پرسپولیس و استقلال آغاز شده و اگرچه قراراست این دو باشگاه تا پایان سال به بخش خصوصی واگذار شوند، اما ما باز هم نظارت فنی بر عملکرد این باشگاه ها را ادامه می دهیم.
وی ادامه داد: تا پایان سال انتخابات دو تا سه فدراسیون را برگزار می‌کنیم؛ ولی با توجه به فرصت 15 روزه از 15 اسفند نمی‌توانیم انتخابات فدراسیونی را برگزار کنیم.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در باره انتخابات فدراسیون وزنه برداری، گفت: حسین رضازاده عضو شورای اسلامی شهر تهران است و برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری باید از شورا استعفا دهد. ریاست چهار ساله وی بر فدراسیون وزنه برداری روز 5 اسفندماه به پایان می رسد و وزارت ورزش و جوانان تا یک هفته بعد از آن برای این فدراسیون سرپرست تعیین می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 330
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 330
بازدید ماه : 436
بازدید کل : 13140779
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7