مشکل پخش مستقیم حل شود، رویداد بزرگی در ایران برگزار می‌شود اردلان: شاید میزبان مسابقات جهانی و آسیا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
مشکل پخش مستقیم حل شود، رویداد بزرگی در ایران برگزار می‌شود
اردلان: شاید میزبان مسابقات جهانی و آسیایی بوکس شویم/ فدراسیون جهانی برای ما شرط گذاشت

مدیر امور بین‌الملل فدراسیون بوکس گفت: در اجلاس جوانان جهان میزبانی مسابقات جهانی و آسیایی در رده جوانان به کشورمان پیشنهاد شد که باید با برگزاری جلسه در فدراسیون به جمع بندی نهایی برسیم.

خبرگزاری فارس: اردلان: شاید میزبان مسابقات جهانی و آسیایی بوکس شویم/ فدراسیون جهانی برای ما شرط گذاشت
  •  

همایون اردلان در ، در مورد حضور احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس در کمیسیون اجلاس جوانان جهان که در سوئیس برگزار شد اظهار داشت: احمد ناطق نوری از اوایل سال میلادی به عنوان عضو کمیسیون جوانان جهان به مدت 4 سال انتخاب شد و هفته گذشته با حضور در این اجلاس در مورد مسائل بوکس ایران با رئیس فدراسیون جهانی نیز گفت‌وگو کرد. در این اجلاس کشورهایی همچون تایلند، ایتالیا، تایوان، کره جنوبی، ایرلند، هلند، فرانسه، قزاقستان و ... حضور داشتند.

وی در ادامه افزود: حضور در این اجلاس خیلی مفید بود و با حضور کشورهایی که نام آنها مطرح شد گفت‌وگوها به این سو رفت که در راستای پیشبرد اهداف بوکس جوانان جهان تصمیم‌گیری‌های خوبی انجام شود. در این جلسه موضوع میزبانی مسابقات جوانان جهان و آسیا به ایران پیشنهاد شد و ناطق نوری نیز از آنها فرصت خواست تا پس از بازگشت به جمع‌بندی نهایی برسد و بعد از آن این موضوع را به آنها اطلاع دهد. البته مشکل مالی فدراسیون هم یکی از دلایلی است که در برگزاری مسابقات گریبان فدراسیون را گرفته و باید در مورد این موضوع هم به جمع بندی برسیم.

اردلان در پاسخ به این سوال که شرایط میزبانی از سوی مسئولان فدراسیون جهانی به چه صورت بود گفت: به ما اعلام کردند که آیا ایران قادر است مسابقات آسیایی و جهانی جوانان را برگزار کند یا خیر؟ ما نیز در پاسخ به آنها اعلام کردیم که ابتدا باید پس از بازگشت به کشورمان در مورد این موضوع به جمع‌بندی نهایی برسیم. به هر حال یکی از شرایطی که آنها برای این میزبانی گذاشتند پخش مستقیم این مسابقات است. ما باید به این نتیجه برسیم که آیا بعد از قبول این پیشنهاد می‌توانیم مسابقات از رسانه ملی پخش مستقیم داشته باشیم یا خیر. به هر حال پیشنهاد، پیشنهاد بسیار خوبی است. امیدوارم فضایی برای ما مهیا شود که بتوانیم این مسابقات را در ایران برگزار کنیم.

مدیر روابط بین‌الملل فدراسیون بوکس در مورد دیداری که با رئیس کمیسیون داوران جهان داشت گفت: در سه روزی که اجلاس در سوئیس برگزار شد با رئیس کمیته داوران جهان نیز گفت‌وگوهایی داشتیم. در این صحبت‌ها قرار شد کمک‌های لازم به پیشرفت داوران ایرانی شود. ما از آنها خواستیم تا برای ارتقای سطح فنی داوران آنها را نیز در کلاس‌هایی که برگزار می‌شود دعوت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری این اجلاس احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس با رئیس فدراسیون جهانی ملاقاتی داشت و نتایج خوبی به نظرم آینده در انتظار بوکس ایران خواهد بود. به هر حال گفت‌وگوهای خوبی رد و بدل شد که فکر می‌کنم راه پیشرفت برای بوکس کشورمان باز شود.

f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 132
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 132
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 13140581
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7