فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
همه فکر می‌کنند به علت دوپینگ محرومم کرده‌اند
نوری: چون سلامتی‌ام در خطر بود، محروم شدم

فرنگی کار محروم از حضور در تیم ملی گفت: بخاطر بالا بودن چربی خون و در خطر بودن سلامتی‌ام محرومم کردند.

خبرگزاری فارس: نوری: چون سلامتی‌ام در خطر بود، محروم شدم
  •  

مهدی نوری  درباره محرومیت 6 ماهه‌اش از حضور در اردوهای تیم ملی و میادین کشتی گفت: از ما خواستند که در آزمایش دوپینگ شرکت کنیم من هم این موضوع را قبول کردم، اما حالا به من ‌می‌گویند چون سلامتی‌ات در خطر است باید 6 ماه محروم شوی. می‌گویند چربی خونت بالاست و نباید در اردو حضور داشته باشی.

وی ادامه داد: من در مسابقات قهرمانی کشور اول شدم و می‌خواستم در جام تختی و جام جهانی کشتی بگیرم، اما حالا به خاطر سلامتی‌ام من را کنار گذاشته‌اند. اما آنهایی که در آزمایشات شرکت نکرده‌اند را بخشیدند و تنها به آنها تذکر دادند.

نوری تصریح کرد: وقتی سوال می‌کنم علت محرومیتم چه بوده است، می‌گویند مواردی در خونت پیدا شده است، اما نمی‌گویند چه بوده است و تنها می‌گویند سلامتی‌ات در خطر است چون مکمل زیاد مصرف‌ کرده‌ای، اما من از خودم اطمینان دارم و مطمئنم به هیچ عنوان از استروئید استفاده نکرده‌ام. به خاطر چربی خون من را محروم کرده‌اند. در حال حاضر هم به دنبال پیگیری این موضوع هستیم. واقعا گیج شده‌ام و نمی‌دانم چه کاری باید انجام دهم.

وی خاطرنشان کرد: انجام آزمایشات دوره‌ای سلامت کار بسیار خوبی است و به سلامت کشتی‌گیران کمک می‌کند که باید از فدراسیون کشتی تشکر کرد، اما اینکه به خاطر چیزی که وجود ندارد من را محروم کنند درست نیست. من هر مکملی هم که مصرف می‌کنم بر اساس دستور پزشک تغذیه تیم ملی است. آبرویم پیش مردم شهرمان رفته است و همه فکر می‌کنند من را به علت دوپینگ محروم کرده‌اند.

به گزارش فارس، فدراسیون کشتی مدتی است که انجام آزمایشات دوره‌ای سلامت را برای سنجش میزان سلامتی ورزشکاران در دستور کار خود قرار داده است که به اذعان بسیاری از کارشناسان کاری جدید و علمی در ورزش است. چندی پیش بود که تعدادی از فرنگی کاران از حضور در این آزمایشات خودداری کردند که با محرومیت های تعلیقی و قطعی از سوی فدراسیون کشتی مواجه شدند.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 191
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 191
بازدید ماه : 297
بازدید کل : 13140640
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7