سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی: اخلاق و ورزش دو مقوله جداناپذیرند سرپرست اداره کل ورز
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی: اخلاق و ورزش دو مقوله جداناپذیرند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی: اخلاق و ورزش دو مقوله جداناپذیرند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با تاکید بر توسعه فرهنگ معنوی در ورزش گفت: اخلاق و ورزش دو مقوله جداناپذیر از یکدیگر هستند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ،علی خلیلی روز دوشنبه در نخستین گردهمایی آموزش فرهنگی و تربیتی مربیان ورزشی فعال آذربایجان غربی گفت: ورزشی که همراه با اخلاقمداری و دیانت باشد همواره ماندگار و جاوادانه خواهد بود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، تاسی به ائمه اطهار و پایبندی به اصول اخلاقی را جزء جدایی ناپذیر ورزش کشور دانست و آن را مکمل یکدیگر عنوان کرد و خاطر نشان کرد فعالیت جسمانی بدون در نظر گرفتن اخلاق و منش پهلوانی جایگاهی را در کشور و در میان مردم عزیز این سرزمین ، نخواهد داشت.
خلیلی ، نخستین گردهمایی آموزشی فرهنگی و تربیتی مربیان که در 6 استان دیگر هم برگزار گردیده ؛ و این بار به میزبانی ارومیه برگزار می شود را به فال نیک گرفته وخاطر نشان کرد در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی در حوزه ورزش و جوانان با همراهی مربیان عزیز استان تلاش خواهیم کرد جوانان برومند ایران اسلامی را با توجه به هجمه های فرهنگی مختلف کشورهای معاند ،در این مسیر، تربیت و تحویل جامعه دهیم.
وی در ادامه این گردهمایی گفت: استان آذربایجان غربی در چندین سال اخیر شاهد جهش خوبی در راستای اجرای طرح های عمرانی ورزشی بوده که احداث سالن های متعدد در اکثر شهرستان ها و بهره برداری از سالن سرپوشیده دوومیدانی که در سطح کشور بی نظیر هست، نشان از توجه خاص دولت به امر ورزش در این استان دارد.
خلیلی بهره مندی تمام شهرستان های استان از استخر سرپوشیده و سالن های اختصاصی بانوان را از دیگر اقدامات دولت در استان دانست و اظهار داشت: امسال تعداد ورزشکاران بیمه شده و ساماندهی شده در سطح استان به 100 هزار نفر می رسد که این امر درنوع خود موفقیت خوبی محسوب می شود.
خلیلی کسب 13 مدال پارالمپیک و جهانی، 32 مدال آسیایی، 55 مدال بین المللی و 551 مقام کشوری را بخش دیگری از موفقیت های کسب شده توسط قهرمانان و ورزشکارن استان در سالجاری عنوان کرد که دستابی به این عناوین را درسایه زحمات مربیان تلاشگر این استان دانست و از آنها قدردانی کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: همچنان که امروز شاهد شکوفایی بهار انقلاب در کشورهای منطقه به تاسی از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی هستیم شاهد صدور فرهنگ ایرانی اسلامی توسط ورزشکاران و قهرمانان کشور به عنوان پیام رسانان ایران اسلامی در میادین ورزشی به اقصی نقاط جهان باشیم.
شایان ذکر است نخستین گردهمایی آموزشی فرهنگی و تربیتی مربیان فعال ورزشی آذربایجان غربی با حضور معاون فرهنگی، تربیتی وزیر ورزش و جوانان با استقبال بی نظیر مربیان و پیشکسوتان  ورزشی استان روز دوشنبه در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق ارومیه برگزار ش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 325
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 325
بازدید ماه : 431
بازدید کل : 13140774
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7