آغاز تمرینات تیم ملی قایقرانی رویینگ جوانان ایران در مهاباد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


آغاز تمرینات تیم ملی قایقرانی رویینگ جوانان ایران در مهاباد

آغاز تمرینات تیم ملی قایقرانی رویینگ جوانان ایران در مهاباد

 دور جدید تمرینات تیم ملی قایقرانی رویینگ جوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا از روز چهارشنبه در شهرستان مهاباد آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی به نقل از ایرنا سرمربی مهابادی تیم ملی جوانان ایران در اینخصوص گفت: دور جدید تمرینات این تیم با حضور هشت قایقران در این شهرستان آغاز شده و بتدریج تعدادی از آنها حذف و شماری دیگر برای حضور در این تمرینات به اردو دعوت می شوند.
طاهر کبوتری گفت: هم اکنون سه نفر از تهران، دو نفر از همدان، دو نفر از گیلان و یک نفر نیز از آذربایجان غربی در این اردو حضور دارند که تمرینات بدنسازی، آمادگی جسمانی، تمرین با قایق در خشکی، دوومیدانی و کار با دستگاه را انجام می دهند.
وی افزود: پس از این تمرینات، قایقرانان در دریاچه سد مهاباد تمرینات خود را ادامه می دهند.
کبوتری یادآوری کرد: مرحله نخست این اردو تا 19 دیماه ادامه می یابد و پس از شش روز مجددا تا اردیبهشت ماه سال آینده در شهرستان مهاباد تداوم دارد که در صورت مناسب بودن شرایط تمرینات تا مهرماه نیز ممکن است تمدید شود.
وی گفت: این اردوها برای شرکت شایسته قایقرانان ایرانی در مسابقات 2015 جهانی برزیل که در مردادماه سال آینده و قهرمانی جوانان آسیا که اواخر شهریورماه سال آینده در کشور چین برگزار می شود تدارک دیده شده است.
کبوتری افزود: با توجه به وجود دریاچه سد مهاباد که برای تمرینات رشته رویینگ بسیار ایده آل می باشد و دیگر شرایط اقامتی و تمرینی این شهرستان که قطب رشته قایقرانی آذربایجان غربی نیز به شمار می رود برای برگزاری این اردو در نظر گرفته شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 599
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 599
بازدید ماه : 711
بازدید کل : 13141054
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7