دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان درباره دیدار با مقام معظم رهبری گفت: توجه رهبر انقلاب به ورزش و فرص
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
با موفقیت در جام تختی به استقبال جام جهانی می‌روم
بابا‌جان‌زاده: توجه رهبر انقلاب به ورزش نشان از دقت‌نظر ایشان دارد/ مسئولیت ما از این پس سنگین‌تر می‌شود

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان درباره دیدار با مقام معظم رهبری گفت: توجه رهبر انقلاب به ورزش و فرصتی که در اختیار ورزشکاران قرار دادند نشان از دقت‌نظر ایشان دارد.

خبرگزاری فارس: بابا‌جان‌زاده: توجه رهبر انقلاب به ورزش نشان از دقت‌نظر ایشان دارد/ مسئولیت ما از این پس سنگین‌تر می‌شود
  •  

بشیر باباجان‌زاده ، در خصوص دیدار ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: برای بار سوم بود که چنین افتخاری نصیب من می‌شد و خدمت ایشان رسیدم ارادت و علاقه خاصی به مقام معظم رهبری داریم و بزرگترین آرزو و سعادت ما بود که نصیب‌مان شد.

وی ادامه داد: زمانی که شخص اول مملکت با این همه دغدغه و مشغله کاری چنین فرصتی را برای ورزش کشور قائل می‌شوند و به ورزشکاران توجه می‌کنند نشان از بزرگواری و دقت‌نظر ایشان دارد. در این شرایط مسئولیت ما ورزشکاران هم سخت‌تر می‌شود و باید در تمام میادین بین‌المللی پرچم سه رنگ ایران را به اهتزاز دربیاوریم تا دل مردم و رهبر انقلاب را شاد کنیم.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان با بیان اینکه از این به بعد باید بیشتر زحمت بکشیم، گفت: با توجه به شرایطی که در منطقه وجود دارد و اسلام‌ستیزی که استکبار جهانی برای تخریب چهره اسلام و مسلمانان به وجود آورده است، اهتزاز پرچم ایران و نواخته شدن سرود کشورمان به عنوان یکی از کشورهای مسلمان تأثیرگذار در جهان می‌تواند بر روحیه سایر مسلمانان جهان هم تأثیر مثبتی داشته باشد.

باباجان‌زاده در خصوص حضور در جام جهانی کشتی فرنگی گفت: ابتدا باید در جام تختی کشتی بگیریم و با موفقیت در این رقابت‌ها ان‌شاءالله در جام جهانی روی تشک خواهم رفت. در حال حاضر آمادگی نسبی دارم و امیدوارم در مدت باقی‌مانده به شرایط مطلوب‌تری برسم از رسول خادم، حسن بابک و احد پازاج تشکر می‌کنم که شرایط بسیار خوبی را در اردوهای تیم ملی فراهم کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 309
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 309
بازدید ماه : 415
بازدید کل : 13140758
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7