دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: حضور قهرمانان دنیا در تورنمنت بین‌المللی کیک‌ بوکسینگ باعث شد این ر
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپيارسال به دوستان
زمان برگزاری مسابقات کوتاه اما از لحاظ فنی عالی بود
احمدی: حضور قهرمانان جهان کیفیت مسابقات را بالا برد/ نفرات برتر پاداش هزار دلاری دریافت کردند

دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: حضور قهرمانان دنیا در تورنمنت بین‌المللی کیک‌ بوکسینگ باعث شد این رقابت‌ها با بالاترین کیفیت برگزار شود.

خبرگزاری فارس: احمدی: حضور قهرمانان جهان کیفیت مسابقات را بالا برد/ نفرات برتر پاداش هزار دلاری دریافت کردند
  •  

محسن احمدی  در مورد برگزاری نخستین دوره تورنمنت بین‌المللی کیک‌بوکسینگ (جام شکوه خلیج فارس)، اظهار داشت: این رقابت‌ها برای نخستین بار به میزبانی فدراسیون ورزش‌های رزمی در هتل انقلاب برگزار شد که 5 کشور خارجی در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند. زمانی که محمود رشیدی به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی انتخاب شد اصرار داشت تا سبک‌ها و کمیته‌ها در مورد برگزاری مسابقات یک جهشی داشته باشند. به همین دلیل جعفر عرفانیان خواه رئیس کمیته AiKIA یک طرحی را به فدراسیون ارائه کرد تا این رقابت‌ها برگزار شود.

وی در ادامه افزود: پس از اینکه طرح برگزاری این مسابقات به فدراسیون ارائه شد ابتدا کارهای مجوز شورای برون‌مرزی انجام شد و پس از آن فدراسیون وظایفی را که برعهده داشت به خوبی انجام داد و مسئول برگزاری مسابقات نیز با جذب اسپانسر 5 کشور خارجی را به این رقابت‌ها دعوت کردند.

دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی در مورد اینکه آیا نفرات حاضر در این رقابت‌ها از چهره‌های شاخص در این رشته بودند یا خیر، گفت: بله نفرات حاضر در این مسابقات همه از قهرمانان دنیا بودند و به همین دلیل مسابقات با کیفیت بالایی برگزار شد. البته نمایندگان کشورمان نیز از بین قهرمانان این سبک و تیم ملی بودند که در این مسابقات مقابل حریفان خود مبارزه کردند.

احمدی در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش ما این بود که این رقابت‌ها در یک روز برگزار شود، اما کوتاه بودن زمان برگزاری مسابقات باعث نشد که کیفیت این رقابت‌ها پایین بیایید چرا که شاهد بودیم مسابقات از لحاظ فنی عالی بود. به هر حال حضور قهرمانان جهان نشان می‌دهد که کیفیت مسابقات به هیچ عنوان پایین نبود. همه نفرات حاضر در این رقابت‌ها رزومه خوبی دارند و رئیس فدراسیون جهانی WKF نیز در این رقابت‌ها حضور داشت.

وی در مورد پرداخت جوایز هزار دلاری به نفرات برتر هر وزن خبر داد و گفت: نفرات برتر این رقابت‌ها 1000 دلار به عنوان پاداش پرداخت شد. خوشبختانه شهرداری و اسپانسر‌های دیگر هزینه برگزاری این رقابت‌ها را برعهده گرفته‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع قرار بود17 ورزشکار در این رقابت‌ها به مصاف هم بروند که 9 نفر از این شرکت کنندگان ایرانی بودند و 8 نفر از کشورهای دیگر، اما با توجه به مصدومیتی که برای یکی از ورزشکاران خارجی رخ داد شانس حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

 نخستین تورنمنت بین‌المللی کیک بوکسینگ (جام شکوه خلیج فارس) روز گذشته به میزبانی فدراسیون ورزش‌های رزمی در هتل انقلاب تهران برگزار شد که 5 تیم خارجی در این رقابت‌ها شرکت کردند. آمریکا، کانادا، اتریش، اوکراین و جمهوری چک در این رقابت‌ها حضور داشتند.

- f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7