سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر رفتاری که کی‌روش دیروز در کنار زمین با داور بازی انجام داد یک مر
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
نیم‌فصل دوم لیگ زودتر از موعد مقرر آغاز شود پرسپولیس ضرر می‌کند
درخشان: رفتار کی‌روش را مربی ایرانی انجام می‌داد او را می‌کشتند/ باخت تیم ملی به خاطر یک مصاحبه خنده‌دار است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر رفتاری که کی‌روش دیروز در کنار زمین با داور بازی انجام داد یک مربی ایرانی انجام می‌داد بدون شک او را می‌کشتند!

خبرگزاری فارس: درخشان: رفتار کی‌روش را مربی ایرانی انجام می‌داد او را می‌کشتند/ باخت تیم ملی به خاطر یک مصاحبه خنده‌دار است
  •  

حمید درخشان، در خصوص حذف تیم ملی فوتبال کشورمان، از جام ملت‌های آسیا و همچنین وضعیت پرسپولیس صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانیم.

فارس: روز گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان برای سومین دوره پیاپی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا حذف شد. در این خصوص صحبت کنید.

زمانی که ما از تیم ملی حرف زدیم، خیلی‌ها از ما انتقاد کردند که چرا حرف می‌زنید، اما واقعا این عراق اینقدر از ما سر تر بود که با این وضع مقابل آنها بازی کنیم؟ آیا عراق اینقدر تیم خوبی بود که ما این همه عقب بنشینیم و وقتی گل مساوی می‌زنیم از خوشحالی به هوا می‌پریم؟ 10 نفر هم می‌شد عراق را شکست داد اما تیم ملی برنامه‌ای برای حمله نداشت و گل‌هایی که به ثمر رساندیم از روی اتفاقات و ضربات ایستگایی بود و هر وقت که گل خوردیم با تعصب بازیکنان تیم ملی بازی را برمی‌گرداندیم، اما بر روی هیچکدام از گل‌ها برنامه‌ای نداشتیم و من پیش از این هشدارهای لازم را در این باره داده بودم.

فارس: و با همین وضع تیم ملی از عراق شکست خورد.

شما ببینید، ما چگونه در این بازی گیر کردیم. وقتی یک بازیکن اخراجی دادیم همه چیز به هم ریخت و شاید اگر روی اتفاق نبود، در همان جریان بازی بازنده می‌شدیم. متاسفانه اینقدر سرمربی تیم ملی را بزرگ کردند که فکر می‌کرد نگاه ما به او با قصد و غرض است اما من سال‌هاست که در فوتبال هستم و مردم هم نوع بازی کردن تیم ملی را دیدند اما ضعف‌های تیم ملی در نتایجی که می‌گرفت گم شد و چون حریفانمان را شکست دادیم، کسی متوجه مشکلات و ضعف‌های تیم ملی نشد و چون برنده می‌شدیم همه ضعف‌ها پشت نتایج پنهان می‌شد. اما دیروز دیدید که وقتی از عراق عقب افتادیم گرفتار شدیم. شما ببینید که در جریان بازی با روش خوبی به گل نرسیدیم و فقط بازیکنان می‌خواستند کرنر یا خطا بگیرند تا به گل برسیم.

فارس:‌ سرمربی تیم ملی روز گذشته اعلام کرد که مصاحبه برخی افراد پیش از بازی ایران و عراق باعث شد تا تیم ملی به عراق ببازد! به نظر می‌رسد اشاره مستقیم کی‌روش به سمت مصاحبه امیر قلعه‌نویی بعد از بازی دوستانه استقلال و راه‌آهن باشد. شما به این موضوع اعتقاد دارید که یک مصاحبه باعث حذف و شکست تیم ملی یک کشور شود؟!

واقعا جالب است! اگر برای یک مصاحبه تیم ملی بازنده شود، خنده‌دار است شما به عقب بروید و ببینید که سرمربی تیم ملی برای گرفتن مهرداد پولادی چه تأکیدهایی می‌کرد. او حتی گفت که اگر پولادی به تیم ملی نیاید برای موفقیت تیم ملی تضمین نمی‌دهم. یعنی در فوتبال ما هیچ بازیکنی همطراز با پولادی نیست؟ سرمربی تیم ملی نباید دنبال چیزی باشد. باید بپذیریم که ضعیف بودیم و برای پیروز شدن، فوتبال تهاجمی هم لازم است.

فارس: اما خیلی از علاقمندان به فوتبال معتقدند که بازیکنان تیم ملی عملکرد خوبی دراین دوره از جام ملت‌ها داشتند.

جا دارد که من هم تشکر ویژه‌ای از بازیکنان تیم ملی داشته باشم و واقعا دستشان درد نکند که هرچه داشتند رو کردند و باید بگویم هرچه که داریم و هر نتایجی که بدست آمده از بازیکنان تیم ملی است نه کسی دیگر.

 

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 933
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 933
بازدید ماه : 1045
بازدید کل : 13141388
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7