به روز رسانی می‌شود کی‌روش: امروز در تیم ملی دیگر با داستان افرادی که به تیم ملی پشت کردند مواجه نیس
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
به روز رسانی می‌شود
کی‌روش: امروز در تیم ملی دیگر با داستان افرادی که به تیم ملی پشت کردند مواجه نیستیم/بعد از برزیل ۶ ماه خوابیدیم

سرمربی تیم ملی فوتبال امروز در نشستی خبری گفت: امروز می‌خواهم حرف‌هایی که نزده بودم را بزنم.

خبرگزاری فارس: کی‌روش: امروز در تیم ملی دیگر با داستان افرادی که به تیم ملی پشت کردند مواجه نیستیم/بعد از برزیل ۶ ماه خوابیدیم
  •  

، کارلوس کی‌روش در نشست خبری که عصر امروز  در هتل محل اقامت تیم ملی برگزار شد با بیان اینکه یک روز بعد از بازی با عراق زمان این است که گزارش مفصلی در مورد تیم ملی  خدمت شما عرض کنم و دقیقا توضیح بدهم کجا بودیم و امروز به کجا رسیده‌ایم اظهار داشت: در این قسمت می‌خواهم یک مقدار هم در مورد آینده صبحت کنم همانطور که مطلع هستید به خاطر دلایل خاصی در چند ماه گذشته سعی کردم سکوت کنم و سعی کردم به خاطر همان مسائل و منافع تیم ملی هرچیزی به زبان نیاورم اما فکر می‌کنم امروز که نتوانستیم به رویایی که در ذهن داریم برسیم و در حال بازگشت به ایران هستیم به جا باشد تا گزارشی که از آنچه که انجام دادیم را خدمتتان عرض کنم.

وی ادامه داد: قبل از جام جهانی با هر مشکلی که برای بازی‌های دوستانه و اردوهای تیم ملی بود سعی کردیم قدم به قدم پیش برویم و یک بازی این طرف و یک اردو آن طرف برگزار کنیم و در نهایت در جام جهانی عملکردی داشتیم که اکثریت مردم از تیم ملی راضی بودند و بعد از جام جهانی هم افتخار داشتم تا آقایان کفاشیان از بنده تقاضای ادامه همکاری داشته باشند و همینطور که حمایت‌هایی که از هواداران دریافت کردم و البته از اعتقاد و شور و اشتیاقی که بازیکنان برای ادامه همکاری با من نشان دادند که واقعا برایم دلگرم‌کننده بود و خیلی خوب بود که دعوت به ادامه همکاری را داشتم.

کی‌روش افزود: در درجه اول به خاطر حمایت‌هایی که شد و در درجه دوم به خاطر اینکه این رویا را داشتم که بعد از جام جهانی شرایط بهتر خواهد شد اما متاسفانه داستان اینطور نشد و سناریو برای ما بدتر شد و دشواری‌های بدتری را تجربه کردیم و هیچ حمایت مالی از ما نشد و این واقعیتی بود که ما با آن روبرو بودیم. واقعیت ما راجع به این بود که کاری نمی‌توانستیم بکنیم و در نتیجه به خاطر این نحوه کار کردن باید می‌دیدیم یکی پس از دیگر بازی‌ها و اردوها لغو می‌شوند. ضمن اینکه بازی تدارکاتی نداشتیم و دیدید که اجبار پیدا کردم تا از ارتباطات خودم استفاده کرده و در اردوی پرتغال سه بازی را برگزار کنیم و همینطور در اردوی آفریقای جنوبی همین اتفاق افتاد حتی تیم فلسطین که توافق کرده بود با ما بازی کند این توافق را برهم زد.

کی‌روش گفت: امروز می‌خواهم خیلی شفاف صحبت کنم همیشه سعی می‌کنم به خوبی دور و برم را نگاه کنم و آن زمان می‌بینم که مربیان زیادی در فوتبال ایران هستند که با همین نوع مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند اکثر مربیان ایران نسبت به امکانات فوتبال ایران مشکل دارند و با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند. در نتیجه همه ما با یک نوع مشکل مواجه هستیم برای همین همیشه به خودم می‌گویم چرا باید گله و شکایت می‌کردم بلکه باید واقعیات را بپذیرم. همیشه صحبت‌هایی که با بازیکنانم می‌کنم می‌خواهم با شما در میان بگذارم.قطر و امارات منابع بیشتری دارند اما این مطلب باید ما را قوی‌تر کند یا ضعیف‌تر یا باید به ما روحیه دهد یا روحیه ما را بگیرد؟ همیشه به بازیکنانم می‌گویم هیچ بهانه‌ای ندارید بلکه با مجموعه مشکلاتی که با آن روبرو هستیم باید آنها یک منبع انگیزه و چالش بزرگی باشد که ما را تبدیل به تیمی قدرتمند کند. شکی نداریم که آنهایی که در فوتبال ایران هستند تقریبا با این مشکلات روبرو هستند برای همین فکر می‌کنم وقتی همه ما افرادی هستیم که جزو یک خانواده در کنار هم هستیم باید دست در دست هم داده تا برای مشکلات فوتبال راه‌حلی پیدا کنیم.

وی افزود: همه می‌دانند و هواداران فوتبال داخل و خارج ایران واقعیت را درک می‌کنند برای همین اکثریت به این تیم ملی و بازیکنانش افتخار می‌کنند چراکه آنها در سه بازی قبل در مرحله مقدماتی عملکرد خوبی داشتند و در مقابل عراق نیز با 10 نفر بازی خوبی را به نمایش گذاشتند که در نهایت کار به پنالتی کشیده و متاسفانه بازی را باختیم. آرزوی ما بود که برای هواداران مدال بیاوریم و به همین دلیل هیج کس ناراحت‌تر از بازیکنان و کادر فنی و مطمئنا هواداران فوتبال ایران نیست. متاسفانه تیم سومی که دیشب در حال بازی بود دست و بال ما را بست. بازی در دستان ما بود اما آنها زنجیر انداختند و ما را محاصره کردند. این واقعیت فوتبال است و فوتبال از آن برنده‌هاست. ما نتوانستیم مدال بیاوریم اما اینجا توانستیم یک مطلب بزرگ را به دست بیاوریم.. فکر می‌کنم اینجا رسانه‌های استرالیا، هواداران و حتی مربیان تیم‌های دیگر به تیم ایران احترام گذاشتند و می‌گذارند.

سرمربی تیم ملی در ادامه نشست خبری افزود: وقتی هواداران خودشان را در قالب تیم ملی تصور می‌کنند و روحیه تیمی را لمس می‌کنند به خاطر این است که غرور ملی و انگیزه هواداران برآورده شده است.

وی با اشاره به تجربه بازیکنانی از جمله جواد نکونام یادآور شد: حتما باید چند کلامی در خصوص با تجربه‌های تیم صحبت کنم. آنها الگوی خوبی از تعهد، از خودگذشتگی و شجاعت بودند و امروز در تیم ملی دیگر با داستان افرادی که به تیم ملی پشت می‌کنند مواجه نیستیم. کاپیتان من دیشب به رکورد 149 بازی ملی رسید که این یک عدد و دستاورد فوق‌العاده است البته عدد و رقم مهم نیست بلکه الگویی که او از خود به جای گذاشت مهم است. الگویی برای بازیکنان جدید جوان است.

وی افزود: در این جام 10 بازیکنان جدید و جوان را به تیم ملی اضافه کردند و واقعا باید از مربیان بازیکنان جوانی مثل غفوری، رضاییان، پورعلی گنجی، امیری به خاطر کاری که برای آنها انجام دادند کمال تشکر را داشته باشم. همینطور بازیکنانی مثل رفیعی، آزمون و جهانبخش که همین وضعیت را داشتند.

سرمربی تیم ملی گفت: امروز به خانه برمی‌گردیم بدون هیچ مدالی اما این بازگشت ما به خانه با یک آینده همراه است اما باید یک موضوع را تاکید کنم که کاری که نباید انجام می‌دادیم انجام دادیم. ما بعد از صعود به جام جهانی یک سال وقت داشتیم تا تیم ملی را آماده کنیم اما 6 ماه خوابیدیم اگر می‌توانستیم تا سرحد آماده‌سازی در بین صعود به جام جهانی تا جام جهانی برنامه هایمان را پیاده کنیم چه اتفاقی می‌افتاد شاید تفاوتش همان گل مسی بود که در جام جهانی خوردیم. ما در جام جهانی درسمان را یاد گرفتیم اما چه اتفاقی افتاد.بعد از جام جهانی و از بعد از ماه خرداد و تیر چند ماه را به صورت پیاپی از دست دادیم. در حال حاضر هم بیاییم و در مورد آینده این بازیکنان جوان در تیم ملی صحبت کنیم. به نظر من باید برگردیم خانه و روحیه‌مان را بازسازی کنیم. کمی فکر کنیم و سریع کار کنیم برای آماده‌سازی جام جهانی که در راه داریم. این مختصری بود از طرف شخص بنده در مورد کارهایی که اتفاق افتاده.

کی‌روش ادامه داد: با کمال احترامی که برای کسانی که نقطه‌نظرات مختلف دارند فکر می‌کنم 4 مسابقه عالی را در جام ملت‌ها پشت سر گذاشتیم. تیم بحرین را بدون هیچ شک و شبهه‌ای شکست دادیم، رقیب سنتی که همیشه برای ایران دردسرساز می‌شود.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7